Eines per Adwords

Eina d’automatització SEM

SEM és l’acrònim de Search Engine Marketing, el qual té per significat Motors de cerca de Negocis; normalment es refereix a campanyes d’anuncis de pagament en cercadors o, es refereix a qualsevol acció de Màrqueting dins dels cercadors, sigui de pagament o no.
L’eina d’automatització SEM és l’ús d’eines i estratègies que facilita l’optimització de la visibilitat i a augmenta l’accessibilitat dels llocs i pàgines web per causa dels motors de cercadors.

Quines funcions compleix el SEM?

Són a més, els propis cercadors, qui moltes vegades ofereixen aquestes eines per publicitar els llocs web en els seus mitjans de recerca. Gràcies a anuncis patrocinats en aquests cercadors (Google AdWords, Bing Ads o Yahoo!) es genera tràfic de qualitat a la web. Això implica activitats com la recerca de paraules clau, la creació d’anuncis i la gestió de millores. També se li coneix com PPC (Pay Per Click) i CPC (Cost Per Click).

Bàsicament, l’eina d’automatització SEM es divideix en dues categories:

• SEO o l’optimització de motor de cerca, que té com a objectiu optimitzar les paraules claus, continguts, enllaços, i de factors fora de la pàgina, l’optimització de les xarxes socials i l’organització de l’arquitectura del lloc web. SEO és la insígnia de la SEM, el que representa un mitjà de guany a llarg termini per a l’augment del trànsit en el lloc.

• Els enllaços pagats, que poden ser enllaços patrocinats (com el sistema de Google AdWords) o la inclusió pagada. La zona dels enllaços de pagament és interessant per oferir un model anomenat PPC (pagament per clic), on l’usuari no paga en proporció a la quantitat de clics que rep. A l’àrea de la inclusió pagada, el web màster paga per mostrar l’enllaç del seu lloc, ja sigui en un directori o en un lloc web relacionat amb el tema.

Avantatges i desavantatges del SEM segons la agencia marketing digital barcelona mentedigital.

Si es desitja apostar per l’eina d’automatització SEM per aplicar a noves Estratègies de SEO, es nomenen certs avantatges que seran claus per al client:

• Permet donar a conèixer un producte a gran escala.
• Permet competir cara a cara amb la competència.
• El retorn de la inversió és ràpid (si hi ha una bona optimització de les campanyes).
• Permet portar trànsit molt segmentat al lloc web.
La relació amb els clients s’ha de basar en la confiança, competència i resultats. L’estratègia que ajuda al creixement per a tot negoci es deu al desenvolupament complet de campanyes d’automatització SEM i SEO patrocinats per l’anàlisi, el seguiment i freqüents actualitzacions d’estat dels llocs web per realitzar un seguiment dels canvis en el mercat i oferir el millor rendiment possible per als clients.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *