Per què és important l’optimització de contingut web?

L’estratègia SEO pot contemplar molts aspectes: el disseny, les imatges, els URL, el temps de càrrega, els enllaços entrants ,però res d’això té el major efecte si no portem a terme una optimització de contingut web. S’ha popularitzat, en aquest mitjà, això que diu “el contingut és el rei”, i si bé el contingut, per si sol, no aconsegueix ser visualitzat, sabem que és la base per concretar la nostra posició i, sobretot, perquè siguem apreciats per l’audiència.

No hi ha dubte que Google posa als usuaris en primer lloc i Què desitja la genta en consultar al cercador? Una resposta simple, clara i directa els seus interrogants , desitja trobar alguna cosa de valor, una cosa que resulti atractiu i que sigui capaç de satisfer les seves necessitats. Per la qual cosa, l’optimització de contingut web s’enfoca en garantir publicacions originals, amb informació verídica, presentada d’una manera en la qual sigui fàcil la seva comprensió.

Quins aspectes s’inclou en l’optimització de contingut web?

La qualitat del contingut un tema que sempre es toca en parlar de SEO, ja que és la nostra oferta al públic, i si no és ben valorat  ¿per què estem a la web?

Però l’optimització de contingut web no s’enfoca només en la redacció d’un article, per exemple, se sap que aquest ha de ser innovador, amb bona ortografia i gramàtica, etc … però també ressalta la importància del títol.

El títol és el que veuran els usuaris al realitzar la seva consulta, quan els vam crear cal que sigui cridaner, i que descrigui el contingut. Sempre és recomanable afegir la paraula clau de la publicació al titular principal.

Un altre factor summament important, són les meta – descripcions, també necessàries per induir, als usuaris, a fer clic sobre la nostra pàgina. En aquestes poques paraules hem de dir-li per què escollir-nos a nosaltres i no a la nostra competència. Per què som diferents? ¿Per què et aportarem més? ¿Què ofereix el nostre contingut que sigui únic i original?

De la mateixa manera, el contingut optimitzat ve en formats variats, així que no parlem només de textos, sinó imatges, vídeos i animacions. Cal que tot es presenti sota noms clau, que informin Google de què tracten. Cal incloure’ls a la nostra web per oferir una dinàmica més atractiva als usuaris, a més, brinden personalitat a les nostres pàgines, sempre que fem ús correcte del contingut multimèdia.
D’altra banda, l’optimització de contingut web també s’enfoca en com fer que Google comprengui, de manera senzilla, la temàtica que aborda la nostra web. Les paraules clau són necessàries en aquest punt, ja que el seu ús és el que l’informa, a navegador, els temes que aborda el nostre contingut. En pujar una imatge en un format estàndard, aquesta s’ha de nomenar d’acord a les paraules clau. Igualment, aquestes paraules han de descriure la temàtica de manera precisa, sense compondre de molts termes.

També hem d’assenyalar que els continguts optimitzats són la nostra millor propaganda, els usuaris ens compartiran, ens recomanaran i voldran tornar són la clau per fidelitzar-los i guanyar popularitat dins el competitiu món online.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *