Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

4 de setembre de 2019
0 comentaris

Estratègia SEO: factors clau per a la seva efectivitat

Estratègia SEO: factors clau per a la seva efectivitat

La clau per augmentar el trànsit de la teva web es troba en una bona estratègia SEO. El posicionament en els motors de cerca és necessari si es vol guanyar visibilitat dins el competitiu món online, on emprenedors sorgeixen diàriament amb nous projectes. L’existència d’innombrables llocs i pàgines fan que sigui molt senzill perdre entre la competència, de manera que hem d’assegurar certa rellevància, popularitat … aparèixer a la primera pàgina de resultats dels cercadors com Google garanteix que els usuaris visualitzin la nostra web, augmentant la possibilitat que ingressin a ella i millorant la quantitat de visites que rebem.

L’estratègia SEO contempla diversos aspectes d’una pàgina o lloc web, variables té en compte l’algoritme de Google i que han de ser optimitzades per presentar una bona imatge davant els ulls del cercador.

Què ha de contenir la meva estratègia SEO segons una agencia marketing digital?

Encara que són molts els elements que s’analitzen en plantejar i dur a terme l’estratègia SEO, sempre hi ha uns bàsics, com:

1. Optimització de contingut: el contingut que publiquem a la nostra web ha de ser original, útil i creatiu. Necessàriament, hem aportar alguna cosa de valor als usuaris. Recordem que Google vol oferir respostes simples, clares i específiques a totes les consultes … pel que les nostres pàgines han de respondre amb coherència les inquietuds que puguin presentar el públic objectiu (els usuaris cibernètics als quals destinem els continguts). D’aquesta manera, el contingut ha de ser fàcil de “llegir” pel cercador, fer un ús correcte de les identificacions i paraules clau, amb la finalitat que Google comprengui la temàtica que abordem.

2. Optimització de paraules clau: les paraules clau, o keywords, són necessàries per a assegurar l’accés dels usuaris a les nostres pàgines. Quan una persona realitza una consulta a Google, ingressa uns termes, els quals determinen les respostes que llançarà el cercador, i aquest selecciona les pàgines a mostrar d’acord al nivell de coincidència entre les paraules emprades per l’usuari i les paraules clau posicionades pels llocs webs.

3. Optimització en la visibilitat des de dispositius mòbils: els telèfons mòbils han revolucionat la manera de navegar per internet, s’ha comprovat que la majoria dels usuaris utilitzen, cada dia més, els dispositius mòbils que els aparells d’escriptori. És important que el nostre lloc web presenti un disseny amigable per ser visualitzat en tot tipus de pantalles. D’aquesta manera, el nostre posicionament millorarà i les visites augmentaran.

4. Optimització de disseny web: és important que el nostre lloc web compti amb un disseny de fàcil maneig, on la informació es presenti de manera clara i senzilla. Amb un contingut útil. Un lloc on puguem navegar per les pàgines conformantes de manera ràpida i lògica.

5. Creació d’enllaços entrants: sempre serà positiu que llocs webs amb autoritat, i que manegen temes similars als nostres, enllacin algunes de les nostres pàgines. Això li diu a Google que el nostre contingut és digne de compartir.

En general, l’estratègia SEO es complementa amb un seguit de moltes optimitzacions que afecten, positivament, totes les característiques del nostre lloc web.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!