Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

9 de juliol de 2019
0 comentaris

Seo per Veu

Les persones accedeixen i busquen contingut de múltiples maneres i en múltiples ocasions

Cada vegada fem servir més dispositius. Des ordinadors tradicionals fins a rellotges intel·ligents i, cada vegada més, la recerca per veu per trobar solucions als nostres problemes, investigar i comprar productes. Un estudi publicat recentment al Regne Unit reflecteix que fem servir la cerca per veu diverses vegades al dia, i la majoria són millennials o adults d’entre 45 i 54 anys.

 

Pel que en 2019, la recerca per veu brinda grans oportunitats per a les petites empreses que en el passat tindrien poques possibilitats d’aparèixer a la pàgina un de Google. Això suposa un gran avantatge per als negocis i marques locals, ja que l’opció “a prop meu” acapara moltes recerques per veu.

Google My Business es renova per facilitar que puguis xatejar amb els petits negocis locals

Les investigacions suggereixen que per a 2022, fins al 90% dels automòbils nous oferiran alguna forma de reconeixement de veu, com consultor seo.

 

Tot això implica un factor que podria sacsejar la suau evolució de la veu. La confiança dels usuaris. En aquest moment, sembla que hi ha molta preocupació al voltant de la confiança, o falta d’ella, que les persones tenen en tecnologia de cerca com Google Home i Alexa d’Amazon. Moltes persones pensen que estan escoltant cada conversa, però aquest no és el cas, és només quan s’emet la comanda d’activació, com «Hey Google».

Tot sembla apuntar que si la gent vol aquests dispositius en la seva llar, potser hagin de sacrificar una petita part de la seva privacitat, i confiar que no es va a emmagatzemar cap informació.

Sectors com la indústria financera i d’assegurances són els més necessitats de generar aquesta confiança. Aquest sector tendeix a ser lent en l’adopció de noves tecnologies; les aplicacions de banca mòbil són un bon exemple. En els propers anys, la confiança i la comprensió de la gent augmentaran i la gent s’adonarà que les seves dades són tan segurs mitjançant la recerca per veu i els assistents de veu com ho és a través del seu telèfon o ordinador portàtil.

Com i per què les marques necessiten trobar la seva veu
La forma en què les persones fan preguntes a través de la veu proporciona molta informació sobre la intenció de l’usuari a la qual no hem tingut accés en el passat amb només dues o tres paraules en una recerca de text.

Google actualitza el seu Page Speed ​​Test per mostrar dades (reals) de navegació dels usuaris

Les marques també han d’assegurar-optimitzar per a dispositius mòbils i monitoritzar PageSpeed, ja que aproximadament el 60% de les recerques de veu provenen de dispositius mòbils, de manera que és vital que qualsevol estratègia d’optimització s’adapti a tots els dispositius.

En particular, PageSpeed ​​és important ja que la pàgina de resultats de cerca de veu mitjana es carrega en menys de cinc segons, mentre que l’índex de velocitat mitjana actual (el temps de càrrega percebut) supera els vuit segons.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!