SEO manager

Què és un SEO Manager?
Coneguem al professional del SEO: el SEO Manager.

El màrqueting digital ens ha portat un important nombre de noves professions centrades en models de negoci a Internet. Entre elles es troba de forma destacada el SEO Manager o professional SEO. T’agradaria conèixer el seu perfil? descobreix-ho en aquest vídeo.

El SEO integra diferents factors com poden ser el màrqueting, la semàntica, estratègia i una part tècnica que són requerides per executar amb èxit una estratègia digital.

Com és el perfil del professional del SEO?
Com succeeix en el disseny de pàgines web o la gestió de xarxes socials, podem exercir la nostra tasca com a professionals del SEO a una agència o de forma independent.

És important saber que no hi ha una titulació oficial o carrera universitària que et validi per ser SEO. Parlem d’una professió molt nova i pràctica que només troba cabuda en matèria formativa a través de cursos com aquest i màsters avançats.

Un professional del SEO porta dins de si a un autodidacta nat. Ens trobem en una activitat que encara a dia d’avui pots trobar moltíssima informació sobre ella a Internet; la veritat és que l’única forma d’adoptar-la i desenvolupar-la és a través dels nostres propis assajos d’encert i error.

Quines són les tasques d’un consultor seo?
Si intentem definir les tasques d’un SEO manager podríem definir-les en tres línies:

Fase d’estratègia
Anàlisi de partida o auditoria web.
Auditoria externa (sector i competència).
Definició del públic objectiu, Paraules clau i estratègia SEO.
Fase de Gestió i Monitorització
Realització de tots els canvis necessaris i implantació de mitjans per al seu correcte seguiment.
analítica
Anàlisi dels resultats i recerca de millores.
Volta a començar.

https://www.seowebconsultora.es/

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *