Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

16 de maig de 2019
0 comentaris

Què és el Social Media Marketing?

Què és el Social Media Marketing?
Les empreses s’han vist en la necessitat de modificar les seves campanyes publicitàries i el procés de compra en si mateix, a causa de l’aparició de l’internet i l’abast o nivell d’influència que té aquest sobre les persones i les seves decisions de compra o adquisició de serveis . En ple segle XXI, el que normalment fa el client potencial de, pràcticament, qualsevol mercat, és navegar a la web abans d’adquirir algun producte o servei, ja sigui per tal de recol·lectar característiques i informació del mateix, comparar preus oferts per diverses companyies, conèixer opinions sobre una marca en particular, etc. D’aquesta manera, es determina que les empreses han de tenir una presència online activa, que presenti una bona reputació i que permeti la interacció amb el públic … les xarxes socials són un mitjà perfecte per a la creació de vincles amb els clients, aconseguint la fidelització a la marca, serà considerat com Social Media Marketing.

El Social Media Marketing inclou totes les accions o tècniques emprades en les diferents plataformes webs que permetin un contacte directe i personal entre el públic i la marca. Les companyies fan ús de perfils professionals en xarxes socials com Facebook, Instagram, snapchat, Twitter … i busquen ampliar el seu abast al públic, a més de brindar una imatge agradable, accessible i interessada en la satisfacció dels seus clients.

Social Media Marketing: aspectes importants i principal objectiu

Dins del Social Mitja Màrqueting ressalta la creació de contingut com a mitjà per publicitar un producte i donar a conèixer la imatge de l’empresa. A les xarxes socials, el que es vol aconseguir és la major visibilitat possible, un vídeo o imatge viral és el que moltes empreses busquen per impulsar l’èxit i assoliment dels seus objectius.
Però no es tracta de l’ús continu dels perfils com a simples “mitjans anunciants”, s’ha de plantejar una estratègia d’acord a cada xarxa social i el que els usuaris esperen trobar. D’aquesta manera, s’entén que les publicacions a Facebook tenen un caràcter més proper i familiar que les publicacions a Twitter, les quals són més informatives.

El feedback entre la marca i els usuaris és necessari per a l’èxit. La idea és fidelitzar els clients, mostrant-los el veritable interès que genera els seus comentaris, i la importància d’oferir un servei que cobreixi les expectatives i cobreixi les necessitats. D’aquesta manera, la popularitat anirà en creixement i, els mateixos clients, seran els millors portaveus.

agencia seo barcelonaseo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!