Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 de maig de 2019
0 comentaris

Què és el SEO i SEM?

Què és el SEO i SEM?

Actualment, l’internet ha servit no només per a les relacions personals i l’acostament amb persones a llargues distàncies, sinó que s’ha convertit en un mitjà efectiu per a la generació d’ingressos econòmics. És la manera més global de llançar campanyes publicitàries, a més, si ets propietari d’una empresa o un negoci encarregat de vendre, oferir els productes per via online és la millor manera d’ampliar els teus clients potencials, d’altra banda, trobem les persones que guanyen diners amb blocs, fent publicitat, entre d’altres pràctiques que ens ofereix l’ampli món de la web. No obstant això, així com tenim moltes oportunitats, també trobem molta competència, per la qual cosa cal guanyar visibilitat web. La visibilitat web està lligada a diversos aspectes com les xarxes socials i els motors de cerca, ens enfocarem en la segona, i parlarem sobre el SEO i SEM.

En parlar sobre màrqueting en cercadors, ressalten el SEO i SEM, ja que totes dues són pràctiques que impulsen la nostra pàgina o lloc web a llocs visibles dins de motors de cerca. En parlar de SEO ens referim a les estratègies i accions que tenen com a fi millorar el posicionament orgànic, llavors s’estudien les variables que sospesen cercadors populars, especialment Google, i es realitzen accions perquè la nostra web sigui considerada, per ells, com a rellevant i amb autoritat, aconseguint ocupar un lloc privilegiat en la primera pàgina de resultats orgànics. D’altra banda, el SEM, sigles que signifiquen Seach cerca Màrqueting, es refereix a la gestió i monitoratge dels enllaços patrocinats en els cercadors.
Diferències generals entre SEO i SEM

Ja que el SEO i SEM estan enfocats en els cercadors, pot ser que moltes persones confonguin els conceptes, però, aquestes pràctiques repercuteixen de manera diferent en les àrees que afecten dins de la pàgina de resultats. El SEM són anuncis pagaments al cercador que tenen la finalitat de promocionar una web, mentre que el SEO requereix que la pàgina sigui indexada i valorada pel cercador, aconseguint la seva posició mitjançant un procés d’optimització, sense realitzar un pagament addicional al cercador.

Per diferenciar les pàgines SEO i els resultats SEM, generalment el SEM es troba qualificat amb una etiqueta que diu “anuncis”, els resultats orgànics no posseeixen etiqueta alguna, i normalment es troben just després dels enllaços pagats.

Si el nostre objectiu és aconseguir la millor visibilitat, el millor és combinar les dues pràctiques, assegurant el major èxit del nostre projecte online como indica la agencia seo barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!