Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 d'abril de 2019
0 comentaris

ASO Beneficis

Per tant, ASO és optimitzar una aplicació mòbil per tal de posicionar-la en el TOP1 i d’aquesta manera aconseguir una major de visibilitat de l’aplicació per tal d’aconseguir un major nombre de descàrregues, que és al cap ia la fi, el que interessa.

Dins d’aquest tipus de posicionament es pot fer una subdivisón basada en l’origen de la descàrrega de l’aplicació. Aquesta divisió seria:

Orgànic: Aquella que descarrega obtinguda únicament i exclusivament mitjançant la navegació a Apple Store i Google play Store sense influència de factors externs com la publicitat pagada.
No orgànic: Descàrregues obtingudes mitjançant la promoció de l’APP via email màrqueting, xarxes socials, web, etc.

Avantatges del posicionament ASO

Els principals avantatges que té aquest tipus de posicionament ASO són:

Augment de la visibilitat: Com millor facis el posicionament del teu APP a Apple Store i Google play Store més possibilitats tindràs de que es descarreguin la teva aplicació.

Millora dels teus ingressos: Hi ha moltes formes de monetitzar o guanyar diners amb APPs encara que la més comuna és mitjançant publicitat per clic o impressió (PPC). Per a això, no cal que creus una GRAN APLICACIÓ MÒBIL. N’hi haurà prou amb que sigui una APP que ajudi a l’usuari i que sigui susceptible de que l’usuari faci clic sobre l’anunci.

Escassa competència: Com t’he dit al principi del post, aquest mercat és relativament nou i les seves barreres a l’entrada de nous competidors són altes (ja que has de saber programar APPs). Per tant, és un mercat menys competit que el posicionament web SEO.

ASO i SEO Quines diferències hi ha?
ASO i SEO comparteixen més similituds que diferències.

Has de tenir en compte d’una banda que l’ASO no deixa de ser una altra modalitat de posicionament SEO, amb la particularitat que aquest posicionament es dóna aquí a dos plataforma concretes com són Apple Store i Google Play Store principalment.

Per això, quan comencis a llegir els factors de posicionament ASO veuràs com en el fons aquest tipus de posicionament té moltes similituds amb el posicionament web SEO.

No obstant això, si he de enumerar una sèrie de particulars en què difereixen les dues modalitats de posicionament serien les estretament relacionades amb les plataformes de descàrrega de APPs:

Nombre d’instal·lacions de l’APP. És a dir, com més es descarregueu una APP, més amunt es trobarà en els rànquings i el per tant, millorarà el seu posicionament ASO.
Nombre de desinstal de l’APP. Un factor ASO negatiu seria el nombre de desinstal de l’APP. Com més augmenti aquest número pitjor serà el posicionament ASO. A Google o Apple no els interessa promocionar una APP que no és útil per als seus usuaris per raons lògiques. Per això, com més es desinstal l’aplicació però serà per al seu posicionament.

Agencia marketing digital consultor seo

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!