Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

10 d'abril de 2019
0 comentaris

Factors SEO del 2019 per la teva empresa

El posicionament de la teva pàgina web a Google pot ser un veritable mal de cap. Hi ha tants cursos i informació que realment no sabem ni per on començar. Això sí, hi ha una veritat que és absoluta: si no estàs en les primeres posicions de Google, ¡no existeixes!

I això és així, ja pots oferir el millor producte del món, que sense un bon posicionament en els cercadors seràs invisible als ulls del món. Vols intentar-ho per tu mateix? Endavant, aquí t’explicarem com, i si a més ho completes amb la nostra entrada sobre “Els 7 secrets que et obriran les portes de Google”, sens dubte, vas a tenir un bon posicionament SEO.

Això sí, t’avisem des de JA, no és una tasca fàcil ni breu. Tens un producte o un servei que mostrar al món? El temps és or, i la millor opció per a tu, que busques l’ÈXIT, és posar-te en mans d’algú que et garanteixi un bon lloc en les primeres posicions de Google rápidament.

Això sí, cal recordar que Google i el SEO no són una ciència exacta, per la qual cosa posicionar la teva web depèn de molts factors, el primer d’ells és el temps i la paciència. També influeixen els recursos que utilitzis, l’alta o baixa competència de les paraules utilitzades, el sector, etc.

Deixa’ns tirar-te una mà, i amb una seguretat, bona feina i temps anem a posicionar la teva empresa a Google i millorar la visibilitat del teu negoci. No t’ho creus? Doncs mira alguns dels nostres casos d’èxit:

Google posicionament SEO segons la judith experta en consultoria seo.

Les estadístiques no enganyen. En qualsevol cas, anem a començar amb alguns consells SEO de coses imprescindibles que has de fer perquè la teva empresa estigui ben posicionada.

Web optimitzada

El primer que has de saber és que el teu SEO depèn en primer lloc de com sigui la teva pàgina web. No parlem de que sigui bonica o lletja, sinó de factors tècnics interns de la teva web, que poden fer-la adequada o no perquè Google la tingui en consideració.

Responsive o optimitzada per a mòbils

Velocitat de càrrega, el que ajuda molt tenir un servidor de garanties i amb qui ho contractes.
Enllaços trencats, de vegades difícils de detectar, excepte amb eines especialitzades.
Certificat SSL del web.

Trobar el nínxol adequat

Això és un dels primers passos, possiblement fins i tot per davant de l’anterior, ja que en moltes ocasions basem el disseny de la nostra pàgina, i, sobretot, el nom del nostre domini en el tema que anem a tractar.

És important ser realistes i valorar, per no perdre el temps. Depenent de la paraula clau que volem posicionar a Google, podrem saber el que ens costarà. Aquí influeix:

Les campanyes SEM que ocupen les primeres posicions. Fent que en el cas que aconseguim posicionar la nostra pàgina en la primera posició, apareixerem el quart o cinquè en la llista de resultats segons la competència que hi hagi en campanyes d’adwords.

El cost per clic, que farà al·lusió a la competència que tindrem. A major competència, amb més autoritat i temps al camp, més difícil serà.

El volum de recerques de la nostra keyword. És possible trobar i posicionar una paraula clau, però que no tingui recerques, de manera que no atraurem trànsit orgànic que al final és al que està destinat el SEO.

Analitzar la competència

Com hem esmentat, el SEO és una guerra i cal aprofitar el treball que els nostres competidors ja han fet. Algunes aplicacions, et permeten exportar les keywords de les homepages de la competència, de manera que podem usar-les al nostre web. També, és orientatiu aprendre de l’estructura i disseny que han seguit en les seves pàgines, així com els metes, H2, estratègia de continguts … No es tracta de copiar, sinó d’observar el que ha funcionat i li ha agradat a Google.

Linkbuilding
Google treballa molt amb l’usuari, de manera que si detecta que els teus articles estan sent compartits des d’altres punts t’ho premiarà amb una bona posició i anirà millorant l’autoritat del teu domini. Construir-se una xarxa d’enllaços de qualitat és vital, tant a nivell extern com intern. Possiblement al principi sigui bo crear comunitat i fer favors a canvi d’altres, però si el projecte creix i el contingut és de qualitat això pràcticament es fa per si mateix. Aquí també és important, i podria ser un altre punt a destacar una bona planificació de continguts.

Monitorització de les dades
Amb aplicacions com Google Analytics, Google Adwords o totes les utilitats que ens dóna l’eina de Search Console. És fonamental monitoritzar dels resultats que han tingut les nostres accions a la web. Un cop analitzades les dades aconseguides (visites,% abandó, CTR, temps en pàgina, cpl, cpa, etc.) cal prendre decisions, modificar o seguir endavant amb l’estratègia.

Elements audiovisuals
No tot es basa en text. A Google també li agrada el contingut audiovisual, inserint vídeos i imatges. Aquestes últimes són valorades i ofereixen una infinitat de possibilitats, ja que, a part de la seva estètica, si les enllacem a on ens interessi, podem donar-li el doble d’utilitat en el posicionament SEO.

Consells de una agencia de marketing digital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!