Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 d'abril de 2019
0 comentaris

Què és el posicionament web?

Què és el posicionament web?

Quan parlem de posicionament web ens referim al lloc que ocupa el nostre lloc o pàgina web en els resultats orgànics que reflecteixen els motors de cerca, com Google, en el moment en el qual un usuari realitza una consulta al cercador.

Google és consultat per milions de persones diàriament, no només per respondre dubtes sobre temes variats, sinó per buscar productes i serveis, analitzant els preus. D’aquesta manera, l’internet s’ha convertit en un mitjà molt ampli on les empreses intenten figurar, a més hi ha blogs i projectes online petits i independents que també estan interessats a ser visibles dins dels cercadors.

El posicionament web és important perquè determina la quantitat de trànsit orgànic rebut en el lloc web. Per a les empreses, més trànsit significa ampliació del públic objectiu, el que augmenta directament la quantitat de clients potencials i el nombre de vendes o reconversions.

SEO: posicionament web

L’optimització del posicionament web es coneix com SEO o Optimització en Motors de Recerca, ja que es troba orientat a les variables analitzades pels algoritmes dels cercadors per determinar el lloc que ocuparà determinada pàgina en els resultats. Així bé, les diverses accions SEO es troben destinades a optimitzar tots els aspectes del web.

Encara podem esmentar moltes accions SEO (optimització en contingut, en disseny, link building, entre d’altres.) Hem de tenir en clar una sola cosa: l’experiència dels usuaris.

Tot el treball SEO es troba enfocat en el que vol mostrar Google als usuaris que fan cerques, i Què vol reflectir el popular cercador? La millor resposta, una pàgina clara, fàcil de manejar, que ofereixi un contingut útil, original i de valor.

Totes les actualitzacions que s’efectuen en l’algoritme del cercador, estan enfocades a millorar l’experiència de l’usuari en el seu temps de navegació. Tenim, per exemple: l’optimització en velocitat de càrrega.

La velocitat en la qual es carrega una pàgina és un factor que pot portar, a l’usuari, a desistir de l’ingrés en la mateixa. En Google adonar-se que això afecta la percepció de l’usuari i, per tant, l’experiència del mateix, el analitza com una variable determinant del posicionament web.

El mateix passa amb tots els aspectes del lloc web, un usuari vol contingut útil i de valor, així que Google ho analitza. Per determinar si la pàgina pot respondre correctament, Google determina l’autoritat del domini i la rellevància. como indica una agencia seo barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!