Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 d'abril de 2019
0 comentaris

Optimització en motors de recerques

L’optimització en motors de recerques és fonamental per a l’augment de la visibilitat d’un lloc web determinat dins dels resultats orgànics llançats pels diferents motors de cerca.
Hi ha diversos enfocaments que se li pot oferir a l’optimització en motors de recerques, duent a terme accions dins del mateix lloc, i accions que involucren llocs externs al propi. Cal elaborar una estratègia d’optimització, també coneguda com a estratègia SEO, completa, organitzada i neta, per assegurar el major èxit possible.

En augmentar la visibilitat del lloc en els cercadors, el tràfic orgànic (nombre de visites provinents dels motors de cerca) creix de manera considerable. A les pàgines webs pertanyents a empreses, això recau en un major nombre de reconversions o vendes.

El principal atractiu de l’internet és la gran quantitat d’audiència que promet, quan se sap utilitzar de manera correcta, aplicant les optimitzacions necessàries, aconseguint generar certa popularitat que permet figurar per sobre de la competència.

Què considerar en l’optimització en motors de recerques?

L’optimització en motors de recerques és una tasca que resulta constant, cal actualitzar-se a diari per saber quines són les variables que pren en consideració els algoritmes dels cercadors, sobretot perquè els mateixos es renoven de manera seguida, per respondre a les demandes dels usuaris, detectar quan un lloc web trenqui la normativa, i qualificar de manera més eficient les pàgines i els lloc.
El que determina Google a indexar una pàgina és l’autoritat i la rellevància de la mateixa. Per millorar l’autoritat del lloc web, en general es fan servir tècniques de SEO Off Page, com el link building, que li indiquen al cercador que, el contingut publicat posseeix la qualitat suficient com per ser compartit per llocs externs, amb molta autoritat i popularitat web.

En general, s’ha d’enfocar tot en un treball orgànic, produint contingut de qualitat, original i útil. Facilitant a Google l’entesa del mateix, emprant les etiquetes correctes, els títols, l’ús de les paraules clau … que l’estructura del lloc web sigui fàcil d’entendre, emprar enllaços interns que connectin un contingut amb un altre, enriquint la informació que es proporciona als usuaris.

Considerant tots els aspectes que contempla l’optimització en motors de recerques, el més aconsellable és que les persones, que desconeixen el tema, contracten professionals de SEO, capacitats per crear i dur a terme un pla d’acció sòlid i eficient, capaç de donar bons resultats com indica un consultor seo

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!