Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 d'abril de 2019
0 comentaris

Finalitat de l’estratègia SEO

A causa del gran ús que fem diàriament de l’internet, aquest ha passat a ser el millor mitjà per accedir a una audiència o públic ampli, per aquesta raó tot projecte online, sigui gran o petit, treballa de manera constant en la popularitat del lloc web dins de la xarxa, buscant comptar amb una millor visibilitat per als usuaris i augmentar el trànsit que es genera. Si volem explotar al màxim totes les opcions que ofereix el món cibernètic, cal plantejar-nos una estratègia SEO intel·ligent i efectiva.

L’estratègia SEO està orientada a millorar la posició d’un lloc web en particular dins els resultats obtinguts en els motors de cerca, quan algun usuari realitza una consulta que connecta les paraules clau utilitzades per la persona, amb les paraules clau descriptives de l’o les pàgines del lloc. D’aquesta manera, podem dir que l’objectiu de SEO és que la teva pàgina aparegui a la primera pàgina de Google i, de ser possible, en un dels tres primers llocs.

Estratègia SEO: Motors de cerca i Màrqueting Digital

Quan parlem d’una estratègia SEO completa, s’ha d’estudiar tot aspecte relacionat amb el lloc web que Google valori per determinar l’autoritat i rellevància del lloc.

En general, quan parlem de SEO es fa referència al cercador Google, per ser el preferit entre els usuari. No obstant això, l’optimització en motors de cerca inclou altres cercadors importants, com Bing, Yahoo … fins i tot s’implementa un SEO per a YouTube, tot i que aquest té unes característiques específiques, per tractar-se de contingut en format de vídeo.

El SEO és una disciplina que pertany al Màrqueting Digital, per aquesta raó les grans empreses compten amb una estratègia SEO dins la seva planificació referent a publicitat web.

Encara que quan parlem d’estratègia de Màrqueting generalment es pensa en campanyes publicitàries, a l’aclarir que el SEO és una subdivisió de la mateixa, podem inferir que engloba molt més que el primer. Encara que tot té una mateixa finalitat: augmentar l’audiència … el que impacta positivament en les vendes o reconversions.

D’altra banda, els projectes petits, independents i netament en línia, poden interessar-se més en la implementació de SEO, que en una estratègia general de Màrqueting Digital.

En fi, per a tot projecte web, sigui de la mida que sigui, el treball SEO és un factor fonamental, en cas contrari, el lloc quedarà enterrat a la competència, i l’existència dins de la xarxa serà completament inútil, incapaç de brindar resultats como indica una agencia de marketing digital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!