Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de març de 2019
0 comentaris

Importància de les eines de Màrqueting Digital

Importància de les eines de Màrqueting Digital

El Màrqueting Digital s’ha convertit en un departament fonamental dins de tota empresa, marca o companyia. L’emprenedoria comercial, en l’actualitat, ha de considerar l’internet com a principal motor impulsor, ja que la majoria dels consumidors fan ús d’aquest mitjà per a trobar informació sobre productes i serveis d’interès, així també, busquen conèixer una mica sobre la imatge de la marca, la seva fiabilitat … i no hi ha millor lloc que a on les experiències dels mateixos clients són expressades per mitjà de comentaris, likes i altres mecanismes en on s’informa i es porta a terme un intercanvi de paraules. Les eines de Màrqueting Digital s’utilitzen per a diversos fins, crear una campanya de publicitat en línia és només un d’ells, dins de la web és important el feedback, la interacció entre l’empresa i els clients, per d’aquesta manera fidelitzar a la marca.

Principals eines de Màrqueting Digital

En parlar sobre eines de Màrqueting Digital ens trobarem amb una llarga llista, on podrem observar recursos de baix costos econòmics, fins a altres més complexos que requereixen d’una major inversió. L’estratègia de Màrqueting s’ha d’enfocar en base a les necessitats i pressupost de l’empresa, per així poder elaborar un pla d’acció d’acord al compliment dels objectius, d’una manera possible i raonable.
Entre les principals eines de Màrqueting Digital, ens trobem amb:

1. Creació d’una web o d’un bloc: Qualsevol d’aquestes opcions i, fins i tot, l’ús d’ambdues (bloc més web empresarial) es convertiran en la base i eix central de la campanya de màrqueting digital, on l’objectiu principal sigui l’atracció d’usuaris, que posteriorment es tornin clients potencials, utilitzant com a “carnada” contingut de qualitat. Encara que una web o un blog es converteixin en els llocs protagonistes, el màrqueting pot valer-se de diverses eines, accions efectuades en paral·lels, com perfils en xarxes socials, participació en fòrums … que garanteixin el major èxit possible.

2. Motors de cerca: el posicionament en els cercadors (Google i altres) és fonamental si volem arribar al major públic possible. Per aquesta raó, tota estratègia de Màrqueting Digital ha de contemplar el treball SEO (posicionament orgànic) o SEM (posicionament de pagament).

3. Publicitat display: És acció de Màrqueting Digital és bastant tradicional, fa referència a l’ús de banners en diversos llocs webs, que es presenten als usuaris d’una manera cridanera, atraient i original.

Agencia marketing onlineAgencia SEO barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!