Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

14 de febrer de 2019
0 comentaris

Facebook: xarxa social més popular

Actualment, les xarxes socials han passat a ser mitjans o canals de comunicació necessaris perquè tota empresa aconsegueixi establir una interacció gairebé directa amb el seu públic objectiu i clients potencials. Facebook ressalta entre totes, encara que les investigacions han arrocat que les noves generacions prefereixen plataformes com Snapchat i Instagram, Facebook encara conserva el seu estatus com a xarxa social amb major popularitat. Amb més de 1090 milions d’usuaris que ingressen, diàriament, al seu perfil.

Per aquest motiu, per assegurar que el contingut publicat a la web es visualitza pels consumidors, és necessari comptar amb una presència sòlida dins d’aquesta xarxa social. I per poder obtenir tots els beneficis que aquesta plataforma pot brindar (atrair usuaris i capturar-los fins que entrin a la seva web, convirtiéndolos d’aquesta manera en clients potencials), és fonamental l’optimització del seu perfil a Facebook.

Consells per a l’optimització de pàgines de Facebook segons seowebconsultora

Generalment, els negocis compten amb perfils socials en més d’una xarxa, i per a la gestió dels mateixos es necessita coneixements profunds sobre les funcions de cada una, convertint-ho en una ardua tasca. No obstant això, podem recórrer a consells, guies i trucs que ens impulsaran a guanyar protagonisme dins d’aquest canals. Quant a Facebook, mencionem els següents:

1. No crear un perfil personal sinó una pàgina d’empresa: una pàgina de la companyia és molt similar a un perfil personal, però quan creem la primera es despleguen funcions creades, específicament, per al control i organització d’una pàgina en línia. Per altra banda, aquesta xarxa social prohibeix la creació de comptes personals que representen alguna cosa més d’una persona.

2. Creació d’una URL personalitzada: a les pàgines d’empreses se’ls assigna una URL sense distinció, és necessari que personalitzeu l’URL, ingressant a: https://www.facebook.com/username/

3. Utilitzar una bona foto de portada: fer ús correcte de tot el contingut multimèdia que ens permet pujar a aquesta xarxa social per identificar la nostra pàgina, és fonamental perquè la nostra presència ressalti. Les fotos de portada són de 851 per 315, i es troben a la part superior de la pàgina, amb aquesta imatge es pot atraure l’atenció de visitants nous, i incitar-los a seguir explorant.

4. Foto de perfil: és important que la foto de perfil es pugui reconèixer de manera senzilla, per exemple, es pot utilitzar el logotip de la companyia. El ser recogncible determinarà que els usuaris trobin, fàcilment, la pàgina i poden donar-li “m’agrada”.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!