Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

11 de febrer de 2019
0 comentaris

Què és el SEO semàntic?

Què és el SEO semàntic?

El SEO semàntic és un concepte que neix gràcies a l’evolució de l’ús dels cercadors i del comportament dels mateixos. Es tracta de la branca del SEO que s’orienta no només a replicar una paraula clau, sinó en aplicar també sinònims que determinin la intencionalitat del contingut i, per tant, encaixin millor en les intencions de recerca dels usuaris.

És un sistema que neix també de la necessitat de reduir la densitat de paraules clau en els continguts que es publiquen sense desvirtuar la temàtica a tractar. Un exercici que requereix d’un bon ús de l’idioma, d’una bona contextualització i per descomptat d’una bona anàlisi de les querys i keywords emprades pel públic a l’hora de buscar a Google i altres cercadors d’internet.

Precisament és Google el primer que ha causat la necessitat de recórrer a aquesta metodologia. Des de fa un temps, el més que popular cercador ha començat a tenir en compte els historials de recerca dels usuaris, la seva localització i molts més factors per tal de llançar els millors resultats possibles a cada tipus d’usuari. A causa d’això, tots els continguts amb els que s’intenti posicionar s’han de saber llançar el context desitjat recorrent a sinònims i paraules relacionades semànticament.

Una cosa que a poc a poc s’està estandarditzant i que és ja absolutament necessari. Saber aprofitar el SEO semàntic és la millor manera de créixer gràcies al trànsit orgànic.

Per a què serveix el SEO semàntic

El SEO semàntic serveix per respondre a les noves necessitats de Google a l’hora de posicionar dominis i pàgines web en els seus serps. Ajuda a determinar millor la temàtica a tractar i, per tant, obtenir un millor posicionament en determinades recerques, el que al seu torn es tradueix en una millora del volum de visites, en la reputació i en la presència de qualsevol web.

A més, serveix per elevar la qualitat de les publicacions i evitar problemes per elevar la densitat de keywords, cosa que diversos motors de cerca penalitzen amb severitat com indica la  agencia seo de Judith sauch

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!