¿Quines son les millors eines per Keywords?

Les paraules clau semblen ser l’or de l’era digital, tothom que vol dedicar-se a l’art de la literatura web ha de saber sobre la bona ortografia i sobre les populars “keywords”. Avui vull compartir amb tu aquestes eines que t’ajudaran a investigar les paraules claus que necessites. I la millor part: són completament gratuïtes.

Google Keyword Planner: a veure, entenem que aquesta és l’opció més òbvia de la nostra llista, però la veritat és que és l’eina preferida pels escriptors digitals. Aquest ajut que ens regala Google és ideal per a les persones que tot just comencen el seu camí a la web, però a més serà la companyia més oportuna durant tot el procés de creixement. El planificador de keywords és una eina gratuïta d’AdWords que funciona com un espai virtual on es poden crear noves campanyes per a la xarxa de cerca. També pots buscar amb ella idees de paraules clau, el seu rendiment i multiplicar diverses llistes de termes combinades.

Sugerencias de google: estem d’acord que aquesta no és una eina oficial com a tal, però és un petit bo amb el que ens agrada jugar una estona. L’avantatge d’aquesta “eina” és que és increïblement fàcil d’utilitzar. No necessites registrar-te, ni dirigir-te a un lloc web, tot el que necessites és obrir Google i començar a teclejar a la barra de cerca. Suposem que ets fotògraf i estàs buscant potenciar la teva contingut digital. Llavors et dirigeixes a Google i tecleges la paraula fotògraf, la plataforma et suggerirà algunes recerques populars entre els usuaris i amb elles podràs explorar una mica pel que fa als interessos de les persones.

KWFinder: només has de inserir la paraula que busques, l’idioma i el país de preferència i llest. Amb cada cerca podràs tenir accés a una llista suggerida amb dades com volums estimats, competència, preus de campanya, la posició que ocupa la competència en els motors de cerca i l’evolució de les tendències de cerca.

Tinny Suggest: aquesta eina fa una recerca una mica més curada i intel·ligent de les recerques relacionades de Google. És com una forma de veure amb lents d’augment que potser no vas veure a simple vista mentre vas usar la “eina” bo.

agencia seo barcelona de Judith sauch

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *