Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

5 de febrer de 2019
0 comentaris

SEO per al teu bloc

Què és el Màrqueting de Continguts? definició

El Màrqueting de Continguts és una estratègia que es basa principalment en posicionar termes específics a Google al mateix temps que aporta valor a l’audiència.

La rendibilitat d’aquest contingut es reverteix, quan l’audiència ajuda a posicionar aquests continguts, comentant i compartint en Xarxes Socials i fent que el teu contingut arribi més lluny i més persones amb interessos comuns als de la teva marca o projecte.

El Màrqueting de Continguts t’ajudarà a convertir molts dels objectius que persegueix tota marca: Branding, fidelització i subscripcions o leads. Podem assegurar que el millor SEO és un bon contingut, un contingut de qualitat, que farà que la teva audiència s’encarregui de difondre i recomanar.

Com crear una bona estratègia de Màrqueting de Continguts per al teu bloc:

Et presento  els tips que  hauries de tenir en compte abans de crear el teu estratègia per posicionar amb Màrqueting de Continguts:

1. Enfoca el teu públic Objectiu: El meu primer consell és que hauries de centrar-te i definir clarament la teva audiència. Per a qui escrius, com i qui és el teu lector. Centrar-te en les persones interessades en el teu sector o nínxol de mercat i escriure en un llenguatge d’acord al seu nivell de comprensió i sempre aportant valor.

Per saber quin és el teu públic objectiu, fa servir Google Analytics. Allà podràs veure en els informes demogràfics quina edat, gènere i interessos té el teu audiència real. És a dir, com són, on són i quin és el comportament i la vinculació de les persones que visiten la teva web. També podràs saber quin és el seu comportament a la web i quins els seus interessos.

Si vols saber més exactament sobre aquest tema, et recomano aquest post: Com millorar les teves campanyes de Google Adwords amb Google Analytics, allà aprendràs a activar els informes demogràfics i treure el màxim profit de Google Analytics sobre el teu audiència (edat, gènere, ubicació, interessos, navegació, fidelització, etc.).

2. Enfoca les necessitats de la teva audiència: intenta allunyar-te del contingut comercial i centrar-te en com pots aportar un contingut que respongui a les necessitats de la teva audiència. Planifica quin és el millor format (un post, un vídeo, un tutorial, un llibre, etc.) i comença a contestar les preguntes mes freqüents amb les respostes que necessiten.

3. Fes un estudi de recerques freqüents en el teu sector: hauries de fer un estudi sobre quines són les preguntes i dubtes més freqüents de la teva audiència, quins són els termes més buscats en el teu sector (vaig a explicar-ho més endavant). I partint d’això, crear un contingut que respongui de manera completa i efectiva als seus qüestions.

4. Busca els millors formats de comunicació amb la teva audiència: com t’explicava a la Guia de Màrqueting de Continguts hauries buscar els formats més adequats per a la teva audiència i desenvolupar-los tècnicament perquè els teus lectors i Google ho destaquin entre els seus continguts favorits.

Crea contingut de valor per al teu audiencia tal i com aconsella la agencia seo barcelona de Judith sauch.

5. Crea el millor contingut de valor, (el millor que puguis donar): finalment, el pas més important: aplicar-te a com crear i estructurar aquest contingut perquè sigui útil i aporti valor, un valor molt gran per a la teva audiència.

Aquesta frase la prenc prestada del gran referent Isra García, a la vídeo entrevista de marketin.tv Aquest vídeo és realment motivador per a mi i està ple de tips per a blogs i màrqueting de continguts.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!