Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

5 de febrer de 2019
0 comentaris

Blocs per empreses

¿Per què tenir un bloc de empresa?

1. Imatge de Marca

En tenir un bloc i en escriure-hi sobre notícies del sector en què et mous, farà que la teva imatge de marca millori i et posicioni com una empresa experta en el teu nínxol. Amb això, augmentaràs la credibilitat i la confiança dels teus lectors cap a la teva marca.

2. Fidelització

Molt relacionada amb l’anterior. Utilitza el teu blog com una forma de fidelitzar als teus clients. Fes-los veure que ets expert en el teu sector. Així mateix, comparteix amb ells el teu dia a dia plasmant al bloc. No només fidelizarás sinó que també humanizarás teu negoci.

3. viralización

Encara dubtes del poder de viralització de les xarxes socials? No, Oi? Doncs utilitza el teu blog i les xarxes socials per donar a conèixer les últimes novetats de la teva empresa.

4. Públic Objectiu

A través dels comentaris que et deixin en els diferents articles que escriguis, coneixeràs molt millor als teus seguidors. Aconseguiràs un feedback del que et podràs aprofitar per realitzar millores en la teva empresa.

5. SEO

El comentàvem al principi, la importància per al SEO que té un bloc. Com més contingut generis, més li agradarà a Google i, poquet a poquet, si ho fas bé, et posicionarà en els primers resultats de cerca.

6. Aparador de productes

Si, Per què no? Utilitza el teu bloc per donar a conèixer, i amb una mica de sort si ho fas bé fins i tot vendre, els productes que comercialitza la teva empresa.

7. És barat

No cal una gran inversió monetària per tenir-lo. Pot ser escrit per algú de l’empresa o contractar una empresa externa que et gestioni el Màrqueting de Continguts per un preu econòmic pel qual, sense dubtar-ho, trauràs molts beneficis a canvi de poca inversió.

8. Competència

Tot i la importància que tenen els blocs, encara hi ha moltes empreses que no el tenen. No siguis com elles. Sé més visionari que la teva competència i aprofita el temps que ella està perdent en pensar-se si crea o no un blog i comença a crear el teu branding digital.

9. Comunitat

A poc a poc els teus seguidors crearan una comunitat que interactuaran amb la teva marca i la donaran a conèixer en compartir els continguts del teu bloc a les seves xarxes socials.

10. Base de dades

Si, si … Al teu bloc es subscriuran persones perquè els arribin els teus post en el moment que els pengis. Aquesta llista de subscriptors pot convertir-se en una poderosa base de dades de la qual podràs obtenir, per què no, potencials clients.

Encara penses que la teva empresa no necessita un bloc? Agencia seo de Judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!