Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de gener de 2019
0 comentaris

¿Quines son les funcions de un consultor seo?

Què és un CONSULTOR SEO?

Un consultor SEO és el responsable de fer una anàlisi de la web i d’estudiar a la competència per crear una estratègia SEO adaptada a cada client i amb la qual aconseguir un correcte posicionament web.En primer lloc farà una auditoria del web o botiga online a la qual s’analitzaran entre altres coses:

-Encapçalaments.

-Etiquetes H1 i H2.

-La web té etiquetes H1, inclou les paraules clau, hi ha duplicades …?

-Metatítols i Metadescripcions. Quines pàgines del web tenen i quins no ?, en quines hi duplicats ?, l’extensió és correcta? …

-Imatges. ¿Les imatges s’han optimitzat correctament ?, posseeixen atribut “alt”? …

-URL. Existeixen URL amb errors 301, 302 ?, enllaços trencats? …

-Sitemaps. La web té les dades estructurats de manera que pugui indexar correctament per part dels robot de Google?

-DA i PA. Quin domini i pàgina d’autoritat té?

-Velocitat. Una dada importantíssima és analitzar la velocitat de càrrega d’una web, per què ?, perquè si la velocitat de càrrega és superior a 3 segons és possible que perdem al nostre usuari i, sense usuari, no hi ha client i, sense client, no hi ha venda.

-Usabilitat mòbil. Aquest any 2018 estarà marcat pels dispositius mòbils en relació amb el posicionament orgànic. Google va a “premiar” aquelles web que ofereixin una total funcionalitat en els dispositius mòbils com Tablet i Smartphone.

Si la teva web no està ja adaptada a aquests dispositius és millor que et posis les piles i ho facis com més aviat. Si vols conèixer més sobre les tendències en posicionament per 2018 pots llegir-les en l’article: Posicionament Web i SEO per 2018.

Eines com Screaming Frog, Page Speed ​​i SearchConsole permeten conèixer totes aquestes dades i molts més.

Un consultor SEO, mitjançant una contínua monitorització del web, extraurà tota la informació necessària per dissenyar una estratègia SEO On Page i Off Page amb la qual aconseguir un millor posicionament en els cercadors i millorar la taxa de conversió.

Com ja us hem comentat, una de les seves funcions és l’elaboració d’una auditoria web però també conèixer els objectius del seu client i analitzar si objectivament són viables i com es poden o han d’assolir.

S’estudiarà a la competència i, per descomptat, s’analitzaran les paraules clau amb les que es vol posicionar, tenint en compte també aquelles keywords long tail que podrien ajudar a posicionar amb més facilitat.

Un altre dels treballs a desenvolupar és realitzar un estudi exhaustiu del web posant-se en el paper d’un usuari i comprovar si el web és intuïtiva, facilita la compra, genera confiança, en definitiva, esbrinar quin tipus d’experiència té l’usuari i on podria millorar-se perquè, recordem, que si l’usuari troba el que busca a la nostra web evitarem que augmenti el percentatge de rebot, augmentarà el temps de permanència i el CTR., como indica la experta en seo barcelona Judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!