Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 de gener de 2019
0 comentaris

Técniques de SEO

Com puc millorar el meu posicionament web en 2019?

Cada vegada que un algoritme de Google canvia, el SEO que hem realitzat fins al moment mor o es transforma. Per tant, cal estar constantment al dia de totes les novetats per no perdre la nostra posició en els cercadors.

Com evitar una caiguda dràstica del nostre posicionament?
Per evitar perdre usuaris i visites a través dels cercadors hem de conèixer l’idioma de Google i tots els seus algoritmes i com es comporten els nostres possibles usuaris. Per a això hem d’evitar el següent:

Errors 404: hem de revisar molt sovint Google Search Console i descobrir si la nostra pàgina està provocant errors 404 o de rastreig.

Duplicitats: el contingut duplicat ens penalitzarà. Per tant, hem de controlar tot el contingut de la nostra web perquè no succeeixi. Per saber si està succeint és tan fàcil com posar en el cercador ‘site:miweb.com’. També ho podem descobrir amb Google Search Console, Screaming Frog o Deepcrawl.

Contingut escàs: una web que no s’actualitza i que sempre té el mateix contingut baixarà moltes posicions.

Alta taxa de rebot: un percentatge alt de rebot significarà que els nostres usuaris abandonen el nostre lloc web als pocs segons d’entrar. Això podrà ser provocat per diferents motius: continguts no atractius, escassetat d’ofertes, disseny poc atractiu, càrrega de la pàgina lenta, etc.
Estructura web: una mala estructura web provocarà que l’usuari no sàpiga navegar i implicarà una alta taxa de rebot.

Què és el Crawl Budget?

Un crawler és el rastrejador web que utilitza Google i altres cercadors per trobar un lloc web. D’aquesta manera, navega per Internet seguint els enllaços que troba per recopilar informació basant-se en uns paràmetres determinats i indexant per després mostrar-ho a l’usuari. Si voleu conèixer els diferents rastrejadors de Google feu clic aquí.

Google assigna un temps determinat als seus robots, crawlers, per rastrejar el lloc web. A això se li coneix com crawl budget. D’aquesta manera, es basa en l’autoritat, accessibilitat, qualitat i velocitat de la pàgina per assignar més o menys temps. Existeixen dues eines que ens ajuden a saber com funcionen en el nostre lloc web. Aquestes són Screaming Frog Log File Analyser i Kibana.

Com aconseguir SEO Offpage?

Hi ha tres elements clau en el SEO Offpage:

Autoritat: si aconseguim linkbuilding amb autoritat suposarà més tràfic cap a la nostra web.
Tràfic: podrem aconseguir-ho amb posicionament en YouTube, amb un agregador de notícies tipus Browseo, amb Telegram o amb una web similar.

Cerques de marca: podem crear marca a través d’una estratègia de continguts (creant entrades en el nostre blog o actualitzant les nostres xarxes socials i enllaçar-les amb la nostra web) o amb SEM (gràcies a Facebook Ads i Adwords) com recomana la agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!