Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

16 de gener de 2019
0 comentaris

Tècniques SEO o accions de posicionament web

En parlar de SEO ens referim al posicionament en cercadors, a l’optimització de la pàgina perquè sigui rastrejada, indexada i classificada pels motors de cerca com Google, perquè el mateix estableixi la pàgina o lloc web en un lloc determinat dins dels resultats de recerques, al moment en el qual un usuari realitzi alguna consulta. En base a això, les tècniques SEO engloben totes les accions que duem a terme per millorar la nostra pàgina o lloc web sobre la base del que els cercadors consideren per determinar la rellevància i autoritat de la mateixes.Existeixen moltes tècniques SEO, sobre la base del disseny, al contingu, totes són molt variables al pas del temps, ja que el SEO es caracteritza per haver de adaptar-o adaptar-se a les actualitzacions constants dels cercadors i als nous criteris de valoració. Per la qual cosa, el SEO de fa tres anys enrere, no és igual al SEO actual.

4 tècniques SEO dins el SEO de contingut segons un consultor seo

Tot i que és molt difícil esmentar totes les tècniques SEO existents dins del treball de posicionament web en cercadors, si podem ressaltar les següents dins el SEO de contingut:

1. Determinar el tema i identificar les paraules clau: la selecció de les paraules clau que vagin a descriure bé el contingut i que, a més, siguin “potents”, és a dir, buscada pels usuaris, és necessari perquè els articles resultin ben posicionats dins de Google.

2. Disseny del títol dels articles: dins el títol han d’estar les paraules clau, per la qual cosa, és molt important per al nostre posicionament. A més, ha de resultar cridaner al públic, de l’altra, són poques les persones que faran clic sobre la pàgina.

3. Redacció del contingut amb els subtítols: El tenir el títol abans que el contingut, serveix com a guia per a l’assoliment de les expectatives o objectius traçats. Per a la redacció és bo tenir en compte tres divisions: una introducció, contingut i conclusió.

4. URL amigables i etiquetes “alt” en les imatges: aquests són aspectes que ajuden a Google a determinar de què tracta la pàgina, un consell general és realitzar les URL manualment, i posar-hi paraules claus separades per guions (-).

Les passades tècniques estan enfocades en el SEO de contingut, ja que el mateix és fonamental per al posicionament orgànic. Google es vol assegurar que puguis oferir alguna cosa de veritat valerós als usuaris, un contingut de qualitat és fonamental dins el posicionament.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!