Diferents tècniques SEO

Les tècniques SEO que fem servir en el posicionament web

Actualment, l’internet s’ha presentat com un gran mitjà per a generar ingressos, ja que es considera la seva gran nivell d’abast al públic. No podem negar que la tecnologia ha ocupat gran part de les nostres vides, i amb la creació de dispositius mòbils intel·ligents, tota companyia pot comptar amb tenir accés a la vida diària de clients potencials si aconsegueixen fer un bon ús de la plataforma cibernètica. Però no podem deixar-nos enganyar per les paraules, encara que sembli un objectiu fàcil, la presència en l’internet representa la immersió en un món ple de competència, per la qual cosa, no es tracta només d’obrir una pàgina o lloc web, sinó hem de guanyar visibilitat , autoritat i popularitat. Un dels factors fonamentals per aconseguir aquests objectius, són les tècniques SEO.

El SEO o optimització de motors de recerca, es refereix al lloc ocupat per un determinat lloc web dins dels resultats que mostra Google o altre cercador. Les tècniques SEO van enfocades a millorar el posicionament i, per tant, observar un augment en la quantitat de trànsit orgànic rebuda dins de la web.

Diferents tècniques SEO segons una agencia marketing online

Les tècniques SEO poden classificar-se en dues categories, segons la seva manera de realització:

1. SEO On Page: englobant aquí totes les tècniques que s’efectuen de manera interna al propi lloc web, com la creació de contingut optimitzat, elecció de paraules clau, entre d’altres.

2. SEO Off Page: les tècniques Off Page són les accions realitzades que involucren llocs externs al propi, ressaltant entre totes les accions, la creació d’una xarxa d’enllaços entrants.

És important considerar bé les accions SEO que durem a terme, com van a afectar el nostre posicionament i la rellevància que aportarà Google al nostre contingut.

Cal assegurar que les accions a realitzar es trobin dins de la normativa establerta per Google, perquè en cas contrari es pot considerar una tècnica il·legal, que comportarà a una penalització, la qual cosa repercutirà negativament en el nostre trànsit orgànic i lloc de posicionament.

En parlar de tècniques il·legals de posicionament, ens referim a allò conegut com Black Hat SEO, que són pràctiques poc ètiques efectuades amb la finalitat de veure resultats ràpids i “positius”. Aquesta pràctica, tot i que aconsegueixi posicionar-nos de manera veloç, no és consistent i pot comportar a l’eliminació total de la pàgina dins dels resultats. Analitzar les estratègies a utilitzar cal, per no caure en pràctiques fraudulentes, enganyoses.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *