Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

16 de gener de 2019
0 comentaris

Acció de les eines SEO en el posicionament web

Hem de saber que, en parlar de SEO o Optimització de Motors de Cerca, ens referim a les accions que té per fi millorar el posicionament web d’una pàgina o situat en particular. És a dir, l’objectiu del SEO és que la nostra web aconsegueixi ocupar un dels primers llocs dins dels resultats que un cercador (com Google), mostra a algun usuari quan aquest realitza una consulta. Quan vam tocar el tema, l’usual és parlar de les accions bàsiques a prendre, com la creació de contingut de qualitat, l’estructuració del lloc web, la creació d’una xarxa d’enllaços entrants, entre d’altres. Però hem de tenir en compte que aquestes accions no són tan fàcils de realitzar, i per poder efectuar una estratègia i un pla d’acció efectiu, s’ha de fer ús d’eines SEO.

Existeixen moltíssimes eines SEO dins el mercat, les quals tenen objectius d’anàlisi molt específics, així com també ens ajuden a la presa de decisions. Aquestes eines poden ser, o no, gratuïtes. Generalment, s’ha de pagar per la qualitat, però aquesta veritat no és aplicable a tots els casos, a més, la majoria dels programes té un període de prova gratuït, del qual podem treure profit.

Quatre eines SEO i la seva utilitat

Tot i que no es poden esmentar totes les eines SEO existents dins de la feina, si podem ressaltar les següents:

1. Mangools SEO suite: aquesta eina està composta per un conjunt de 4 programes integrats, els quals ens faciliten l’elecció de paraules clau, l’anàlisi de competència d’aquestes paraules, el seu monitoratge en les posicions, i l’estudi i anàlisi d’enllaços.

2. SEO PowerSuite: Com en l’eina anterior, es troba conformada per 4 aplicacions, les quals es poden utilitzar des de Mac, Linux i Windows. Resulta útil per a l’anàlisi, estudi i detecció d’enllaços, elecció de paraules clau i vigilància de posicionament, analitzador de l’estructura del lloc (SEO On Page), organització de campanyes d’enllaços.

3. Serpstat: Aquesta eina resulta bastant útil i funcional, és molt completa i podem trobar, entre les seves funcions, l’estudi de la pàgina web, la selecció de paraules clau, el monitoratge de backlinks, el rastreig de localitzacions, l’auditoria del lloc , l’anàlisi del contingut. Serpstat es troba disponible, per ara, només en anglès.

4. Planificador de Paraules Clau de Google: aquesta eina la proporciona Google i vaig poder ser molt útil en la gestió i elecció de les paraules clau, com indica una experta en seo barcelona com judith sauch.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!