Què és el SEO?

Què és el SEO?

El SEO, sigles de Search Engine Optimization, fa referència a les diverses accions per a l’optimització i la millora de la visibilitat o popularitat d’un lloc web, per tal de fer-ho rastrejable pels diferents cercadors, indexat de la manera correcta i valorat amb la rellevància suficient perquè les seves pàgines aconsegueixin ocupar bones posicions en els resultats orgànics llançats pels motors de cerca, quan algun usuari realitza una consulta a específic.

Tipus de SEO segons un expert en seo barcelona

En base a això, podem dir que el SEO s’enfoca en assolir ocupar els primers resultats, sent molt important estar a la primera pàgina (ja que la majoria dels usuaris no arriben a la segona pàgina de Google) i idealment s’ha de trobar, la pàgina web, en les primeres 5 posicions. Dins el treball SEO, podem trobar dos grans vessants:

1. SEO On Page: Aquí trobem totes les accions que duem a terme dins el propi lloc web, perquè el mateix mostri una imatge rellevant davant els cercadors. Entre les principals accions on page tenim: ús correcte de paraules clau, ús d’URLs amigables, contingut de qualitat, original i atraient, optimitzar l’experiència de l’usuari, correcte ús d’imatges i contingut multimèdia, disminuir el temps de càrrega, optimitzar per a mòbils …

2. SEO Off Page: Aquí trobem les estratègies que augmenten la popularitat del lloc, involucrant altres webs externes. La pràctica off page més resaltante és la creació d’enllaços entrants, és a dir, aconseguir que altres llocs webs amb autoritat enllaç nostre contingut, proporcionant un “vot de confiança” que els indica als cercadors que el nostre contingut és compartit, per la qual cosa és valuós i ens fa rellevant dins de la web.

Les accions d’optimització web, impulsaran el trànsit orgànic de la nostra pàgina o lloc, ja que, en millorar el posicionament, major nombre d’usuaris d’ingressar al nostre contingut. Cal millorar la visualització web, per aconseguir treure el major profit del nostre lloc i dels beneficis o oportunitats que ofereix l’internet, gràcies als cercadors, la quantitat del nostre públic pot augmentar considerablement, d’altra banda, cal reconèixer que no és una tasca tan senzilla, considerant la competència.

La visualització es pot millorar mitjançant diferents pràctiques, SEO és una d’ella i actualment posseeix molta importància, a més, l’optimització implica accions que serveixen per millorar la nostra web, oferint millor experiència a l’usuari que, deixant de banda el posicionament, ha de ser el nostre enfocament .

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *