Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

10 de gener de 2019
0 comentaris

White Hat vs Black Hat

El SEO és una part fonamental en el Màrqueting Digital, cal comptar amb l’optimització en posicionament si tenim com a meta ampliar el públic objectiu, guanyar una major quantitat de trànsit orgànic i tenir autoritat i visibilitat dins de la web. Podem entendre per SEO a les accions dutes a terme per tal que determinat lloc es trobi entre els primers llocs que reflecteix Google o altre cercador quan un usuari realitza alguna consulta. El SEO ha estat classificat o categoritzat, basant-legalitat de les seves tècniques, en dos tipus importants: el White Hat SEO i el Black Hat SEO. Tot i que és decisió personal les accions que es duran a terme en un lloc propi, s’ha de considerar com pot afectar, tant a curt com a llarg termini. Tenint en compte aquesta divisió, és molt popular trobar el debat de White Hat vs Black Hat.

White Hat vs Black Hat: Què considerar?

En parlar de White Hat vs Black Hat s’ha d’entendre, específicament, a què es refereix cada part:

1. White Hat SEO (SEO de barret blanc): engloba les accions legals que estan destinades a millorar el posicionament web, és a dir, compleixen les normatives imposades pels motors de cerca.

2. Black Hat SEO (SEO de barret negre): es refereix a les accions il·legals que busquen posicionar un lloc web de manera ràpida segons un expert en seo barcelona.

Tant un com l’altre tenen el mateix fi i, en debatre entre White Hat vs Black Hat segurament ens trobarem amb l’opinió que el Black Hat aconsegueix resultats efectius en una menor quantitat de temps. Cosa certa, ja que una de les principals característiques que els diferencien és que les tècniques White Hat es fan notar a mig-llarg termini, mentre que les de Black Hat es veuen a curt termini. No obstant això, valer-se d’aquesta realitat per fer ús de tècniques fraudulentes, no és el més recomanable.

Tot i que el Black Hat proporcioni resultats de manera ràpida, aquests no solen durar molt, ja que no són sòlids ni tenen suport, a més, l’algoritme de Google rep constants modificacions que fan possible detectar les irregularitats, i si detecta accions enganyoses vinculades a la teva pàgina, la penalització pot comportar un veritable desastre.

D’altra banda, el White Hat garanteix una base sòlida, perquè els resultats siguin constants i la popularitat del lloc dins de la web es vegi incrementada de manera satisfactori i, en el millor dels casos exposats, permanentment.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!