SEO On Page: creació de contingut

Tota persona que es trobi relacionada amb el manteniment d’un lloc o d’una pàgina web, ha de saber nocions bàsiques sobre com funciona el món cibernètic, com mantenir una bona visualització i com garantir la major quantitat de trànsit possible. D’aquesta manera, s’ha de conèixer el SEO, el que significa, els seus tipus i les seves estratègies, entenem com SEO les accions que preses per optimitzar la pàgina web per tal que els motors de cerca (ressaltant Google), li atorguin un bon posicionament dins dels resultats. Existeixen innombrables variables que Google considera per determinar la posició, per la qual cosa, el SEO engloba moltes tècniques. Dins el SEO podem trobar-nos amb la categoria de SEO On Page, enfocades en qualsevol acció realitzada dins del mateix lloc i, un dels aspectes més resaltantes dins d’aquesta categoria és la creació de contingut.

La base per la qual es regeix Google per realitzar actualitzacions o modificacions dins del seu sistema, és l’experiència de l’usuari. Aquest cercador vol oferir, de manera ràpida i eficient, el buscat per les persones que el consulten dia a dia. Per la qual cosa, com a participants d’un projecte online, el més aconsellable és mantenir el mateix enfocament. I, si desitgem que els usuaris es trobin satisfets en ingressar als nostres llocs, hem d’optimitzar la creació de contingut.

Factors a considerar en la creació de contingut

Un contingut de qualitat és un dels factors més valorats per Google, i cobra més importància cada dia. Amb això no volem dir que s’han d’obviar altres aspectes, com ja es va esmentar, el SEO engloba moltes variables i, tot i que comptem amb un bon contingut, si no ens plantegem una estratègia completa, el nostre lloc web no serà beneficiat amb una bona posició.

Com a conseqüència a donar-li una major importància a altres accions, podem caure en l’error d’oblidar el primordial de la creació de contingut de qualitat, pintant un panorama no desitjat. Per exemple, per mitjà d’altres tècniques SEO, suposem que vam aconseguir estar entre els primers resultats, quan els usuaris ingressin en el lloc, sortiran de manera immediata per no trobar atrets per la publicació, i això també serà valorat per Google, per tant, el temps de permanència en una bona posició és mínim.

En crear un contingut, hem de considerar aspectes som:
1. Semàntica web: paraules clau i la seva relació.
2. Títols i descripcions: elements atraients.
3. Encapçalats.
4. Imatges optimitzades.
5. Contingut multimèdia: àudio-visual.

agencia marketing online barcelona

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *