Què és el White Hat SEO?

Actualment, per a l’èxit de tot projecte en línia, incloent les pàgines o llocs webs que pertanyen a grans marques, companyies o empreses, s’ha de comptar amb una estratègia SEO que tingui per objectiu millorar la visualització del lloc utilitzant els motors de cerca, és a dir , el SEO engloba les accions que prenem perquè la nostra web aparegui en els primers resultats que mostra Google o qualsevol altre motor popular, en el moment en el qual un usuari realitza una cerca. Dins el SEO, podem trobar noms que busquen categoritzar les tècniques emprades com, per exemple, el White Hat SEO.
En parlar de White Hat SEO ens referim a totes les accions que efectuem per millorar el posicionament, que són correctes tant de manera ètica com moral i, a més, aconsegueixen complir totes les normes o regles que són pautades pels motors de cerca per al posicionament d’un lloc o pàgina web.

Què considera el White Hat SEO segons un consultor seo?

El principal fi del White Hat SEO és millorar la rellevància d’una web davant els algoritmes dels cercadors. Per aconseguir aquest objectiu, s’ha de contemplar aspectes primordials com:

1. Contingut de qualitat: Les publicacions del lloc web han d’anar enfocades a resoldre el dubte o oferir la informació que busca l’usuari. Recordem que Google basa el seu esforç en aconseguir que l’experiència dels usuaris sigui positiva i enriquidora.

2. Estructura i disseny: El lloc web ha d’estar dissenyat de manera optimitzada per millorar l’experiència de l’usuari. Un factor molt important dins d’aquest punt, és l’adequació de la web perquè sigui vista des de dispositius mòbils.

3. Codi: L’estructuració adequada del codi HTML és fonamental perquè el lloc web es presenti, abans els cercadors, d’una manera clara i senzilla.

Les tècniques White Hat són les més recomanades, tot i que els resultats poden trigar una mica a presentar-se, aquests seran sòlids i atrauran beneficis a la pàgina o al lloc. Contrari al que ha passat amb el Black Hat SEO, on podem trobar-nos accions fraudulentes i il·legals, que llancen resultats positius ràpids, però de poca permanència i que, a més, poden ocasionar una penalització greu que repercutirà de manera negativa en la visualització de la pàgina dins dels motors de cerca.

És important, abans de traçar una estratègia SEO, considerar les diverses accions que volem dur a terme, i el com poden influir en el nostre lloc web, buscant el més convenient.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *