Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

9 de gener de 2019
0 comentaris

Tips SEO per una tenda online

L’èxit d’una botiga online comença pel posicionament del seu producte. Si els teus productes no són visibles com a resultat d’una cerca, mai vendràs res.

Sense posicionament no hi ha trànsit i sense trànsit no hi ha vendes.Quan algú em demana optimitzar el seo per a una botiga en línia és perquè no ven i això es pot deure essencialment a dues coses:

Que la pàgina i el seu producte siguin invisibles en el cercador; o sigui que no apareguin per les recerques més comuns.

Que no es pugui comprar. Sí, he dit bé. Quantes vegades has fet una compra completa en el teu propi web? Des que et registres, fins que reps el producte. Has provat totes les formes de pagament? En moltes ocasions, no ens compren perquè no ens poden pagar, perquè el procés de pagament no és òptim.En aquest article ens centrarem en la primera raò.

Si un producte és invisible ningú el trobarà i si ningú el troba no ens ho poden comprar.

Per saber per què una botiga online no ven tinc per costum demanar als clients un accés a la seva estadística, normalment Google Analytics, per conèixer amb exactitud què aquesta succeint al web a nivell de trànsit, encara que com sol ser normal les dades d’accés gairebé sempre són molt pobres.

A més faig una exhaustiva anàlisi d’una de les pàgines de producte de la seva botiga online.

Amb aquesta informació puc treure conclusions sobre com i qui ha desenvolupat i implantat aquest comerç electrònic ja que de la lectura del codi font puc fer-me una composició del nivell de coneixements SEO del professional que ha creat la botiga online.

Anem per passos en l’anàlisi de la pàgina de producte:

El nom del producte. És molt important com anomenem els nostres productes ja que una mala construcció en el nom farà que els usuaris no ens trobin.

 

 

Presta atenció a aquests consells SEO:

-Longitud òptima del nom del producte: 70 caràcters.
-El nom del producte ha de ser únic a la botiga online.
-Mai còpies dels noms definits per la teva competència o pel fabricant.
-Utilitza el mateix nom que has definit per al teu producte, en la configuració SEO del producte de la botiga online.

Aquí no acaba la tasca d’optimització de la pàgina de producte, en properes entregues us regalaré més consells per a l’optimització SEO de la botiga en línia relacionats amb els següents aspectes:

URL SEO d’una botiga online.

-Descripció curta optimitzada per al posicionament.
-Descripció llarga SEO a les pàgines de la botiga en línia.
-Optimització de Keywords en el teu comerç electrònic.
-Vols saber més a sobre com augmentar les vendes de la teva botiga online?

Experts en seo a l `agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!