Consells de SEO per a petits negocis
Per intentar mantenir-se entre les millors posicions utilitzant les eines de recerca, val la pena seguir alguns consells de SEO. Coneix baix quatre d’aquests i posar-los en pràctica en els teus canals online per millorar els resultats de vendes.
1. Tingues una estratègia de links
Els links de la teva web a altres webs relacionades, i viceversa, tenen un paper important en la visibilitat online del teu negoci. En un article publicat a motor de cerca Land, el membre de Local Search Association, Wesley Young, afirma que aquests links ajuden a establir l’autenticitat i la credibilitat del teu negoci. Els enllaços no relacionats impactaran negativament en la visibilitat al llarg del temps.
2. No esperis resultats immediats
Encara que segueixis els consells de SEO, cal entendre que l’estratègia tindrà resultats a llarg termini i, per tant, es necessita paciència. En un article publicat a l’e-Consultancy, l’editor-cap del ClickZ, Graham Charlton, explica que pot portar algun temps fins que coneixes xifres positives, especialment en àrees més competitives. Si fas les coses de manera correcta, el treball a llarg termini rendirà fruits.
3. Optimitza la teva web per a dispositius mòbils
Google s’enfoca i millora els resultats de les webs que posseeixen contingut “mobile-friendly”. Afegeix un text que indiqui que el teu contingut és per millorar l’experiència de qui navega en dispositius mòbils i els teus consumidors podran navegar a través de smartphones, per exemple. Si tens dubtes, pots fer servir el Google Mobile friendly Tool, que verifica la compatibilitat amb dispositius mòbils.
4. Crea i produeix contingut de qualitat
És fàcil identificar contingut de SEO quan els articles són escrits per robots, i no per persones, amb paraules clau utilitzades de manera artificial dins el text. Els cercadors descartaran contingut de baixa qualitat, per tant és millor garantir que aquest sigui bo, que generi interès i es pugui compartir.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!