Seo per al teu blog

 

Un dels consells més importants de SEO avui en dia és afegir un bloc al seu lloc web de negocis i publicar nou contingut d’alta qualitat allà sobre una base regular. Això es deu al fet que les noves entrades del bloc mantenen el lloc actualitzat i “fresc”, el que fa que els motors de cerca tornin al lloc per tornar a rastrejar i indexar-lo, cada entrada del bloc és una oportunitat per apuntar a paraules clau específiques , i el contingut de l’entrada del bloc pot ser compartit en els mitjans socials, generant consciència i enllaços. Tot és molt important. Si va a utilitzar un bloc i publicar un gran contingut allà, és important aprofitar al màxim i configurar el bloc d’una manera compatible amb SEO.

Aquí hi ha alguns consells de bloc per SEO:

Incloure la data a l’entrada del bloc i / oa la URL de l’entrada del bloc és datar el contingut innecessàriament. Per a propòsits de SEO, el millor contingut del bloc és informatiu , el que significa que és tan rellevant avui com ho serà uns mesos després. Incloure una data en el missatge pot convertir-lo en contingut “antic”, encara que la informació segueixi sent vàlida. És possible que el contingut “antic” no es comparteixi amb tanta freqüència o que no es faci clic. Eliminar les dates facilita la promoció dels missatges existents en els mitjans socials una vegada i una altra.

Si vas a permetre comentaris al bloc, assegura’t de revisar-los manualment abans que es publiquin. Comentar un bloc segueix sent una tàctica rellevant de construcció d’enllaços SEO, el que significa que, malauradament, els camps de comentaris de blocs són un punt clau per als spammers. Notaràs un munt de comentaris o enllaços d’spam. Si es publiquen al seu lloc, será un efecte negatiu. Els comentaris dels blocs mai han de ser publicats automàticament. Si no tens el temps o els recursos per revisar, aprovar, publicar i respondre manualment als comentaris, considera la possibilitat d’eliminar-completament del bloc, com aconsella un expert en SEO barcelona.

Anima la gent a compartir els seus pensaments juntament amb el teu contingut en els mitjans socials, incloent botons a cada entrada que faciliten el compartir. Els botons que inclogui dependran de qui és el seu públic objectiu. Per exemple, LinkedIn és important per a un públic B2B, però no necessàriament ha d’estar en un lloc web B2C. Un botó per compartir correu electrònic és essencial per a tots els públics.

Qui està escrivint els missatges? Si té diferents autors publicant, afegiu informació biogràfica de cada un d’ells per infondre confiança. Si no importa qui està publicant el contingut o si no voleu separar per autor, l’autor sempre pot ser “Nom de l’empresa”.

Masses categories poden ser confuses per als usuaris. També és un enfocament SEO spamm per tenir una categoria per a cada paraula clau, especialment si moltes de les categories són similars.

L’ús de les etiquetes de les entrades dels blocs és un enfocament antiquat. Tampoc és genial des d’una perspectiva de SEO perquè cada etiqueta és la creació d’una pàgina d’etiquetes que és essencialment contingut duplicat. Si el seu bloc actualment inclou etiquetes, redirigeixi qualsevol pàgina d’etiquetes a la pàgina de la categoria més rellevant.

Els blocs requereixen molt de temps i esforç, per la qual cosa és important seguir les millors pràctiques. Seguir aquests consells dóna com a resultat un bloc d’aspecte net, fàcil d’usar i amigable amb el SEO.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *