Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

1 de desembre de 2018
0 comentaris

Posicionament seo local

Elements per al Posicionament SEO Local
1. Utilitza sempre el mateix NAP

NAP són les sigles angleses que corresponen a: name, address i phone (nom, adreça i número de telèfon) .Perquè Google consideri el teu negoci local has de tenir:

-Un nom.
-Una adreça física (no val una adreça postal o una adreça compartida).
-Un número de telèfon incloent el codi d’àrea local.

Si apareixen les dades de contacte (NAP) en diferents pàgines dins del teu lloc web és MOLT IMPORTANT que siguin sempre exactament els mateixos.

També has d’utilitzar el mateix NAP, quan et donis d’alta el qualsevol directori local. De fet és important que comprovis que el teu negoci apareix amb el mateix nom, adreça i telèfon en els principals directoris locals.

 
2. Incloure el nom de la teva ciutat o província

Has afegir la ciutat o província en diversos llocs:

A la meta etiqueta títol: És un dels llocs més importants on incloure la informació sobre ciutat / província. El teu negoci podria aparèixer en rànquing locals només per això.

A la meta etiqueta descripció: Incloure la informació sobre ciutat / província pot augmentar moltíssim el percentatge de clics per als resultats de cerca locals.

A l’encapçalament H1: En qualsevol encapçalament que tinguis a la pàgina, és important incloure la informació sobre ciutat / província.

A la URL: Crea una pàgina a la teva web que inclogui la informació de cuideu / província a la URL.
En el contingut: Clarament, és important incloure la informació sobre cuideu / província en el teu contingut.

En l’etiquetatge (Alt Etiqueta) de les imatges: La majoria de negocis locals no fan servir text alternatiu en les seves imatges. Assegura’t que tens text alternatiu a totes les teves imatges, i que inclous la informació sobre ciutat / província en el teu text alternatiu.

3. Optimitza la teva pàgina a Google My Business

Google My Business, és la nova plataforma per gestionar el nostre negoci local des d’una única eina, integrant totalment Google Places i la pàgina d’empresa de Google Plus (Local).

Es pot accedir a la nova eina ben des de Google Places o bé des del teu perfil d’empresa a Google Plus. La integració és total i ja no diferenciem una eina d’una altra.

Si ja estaves donat d’alta en qualsevol de les dues, quan et Logues apareixerà la nova plataforma de Google MY Business.

Pots conèixer una mica més sobre Google My Business, amb aquest vídeo.

Pàgina per donar-se d’alta a Google My Business

Fes clic aquí: Crear compte a Google My Business, emplena les dades sol·licitades i puja una imatge (mida 1000 x1000 píxels) atractiva de portada i una altra per al perfil (250 x 250 píxels). És MOLT IMPORTANT emplenar també l’apartat de categories. Inclou un mínim de tres.

Si tens un negoci podràs inserir o modificar la informació, afegir fotos i fins i tot compartir la teva pàgina de Google, tot des de Google My Business amb la comoditat de fer-ho des d’un mateix lloc. A més podràs veure tots les ressenyes que hagi de la teva empresa a la xarxa de Google, i respondre als ressenyes dels usuaris.

També podràs crear anuncis senzills de fàcil integració mitjançant Adwords Express, automatitzant aquests a través de la plataforma de publicitat de Google enfocat a nivell local

Finalment, si el teu negoci té diverses localitzacions, hauries donar-te d’alta en cadascuna d’elles, és a dir crear un compte a Google My Business per localització.

4. Aconsegueix ressenyes / comentaris

Les ressenyes són una part fonamental del SEO Local. Si volem estar entre les primeres posicions del “mapa de xinxetes”, una dels factors que més té en compte l’algoritme de Google són les ressenyes amb una bona valoració (4 o 5 estrelles).

També és important tenir moltes i bones ressenyes per augmentar la taxa de conversió de vistes en clients ja que ara que Google mostra ressenyes que a apareixen dins de la llista de “xinxetes” en un únic menú desplegable, els usuaris llegiran les teves ressenyes abans de veure qualsevol altra informació sobre el teu negoci.

Google permet que ofereixis incentius o descomptes als teus clients a canvi que escriguin una ressenya a la teva pàgina de Google+ d’empresa.

Una bona idea és afegir logos o botons a la seva web amb un enllaç directe a la pàgina de ressenyes de Google+ d’empresa juntament amb unes instruccions senzilles per deixar una ressenya. També pots sol·licitar les ressenyes via mail o newsletter incloent l’enllaç. L’important és que l’hi posis fàcil. Centra’t en aconseguir 10 ressenyes, tal i com aconsella el consultor seo experta en seo local Judith sauch.

5. Inclou un Mapa de Google embed

Incloure un Mapa de Google embed a la teva web, però assegura’t que ho fas correctament. No només embebas un mapa que indiqui la teva adreça, has de embeure un mapa en el qual aparegui el teu “xinxeta”, és a dir, que inclogui la teva pàgina d’empresa de Google+.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!