Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

23 de novembre de 2018
0 comentaris

Black Friday i Google

Google llança un bloc especial d’anuncis de Black Friday, Cyber ​​Monday Deals

A continuació us indiquem com podeu unir-vos a l’experiment de Google per mostrar ofertes a la part superior dels resultats de la cerca de Black Friday i Cyber ​​Monday.

Per ajudar els anunciants minoristes a augmentar la seva exposició per als seus divendres Negre i Cyber ​​Monday aquest any, Google ha llançat una nova prova amb extensions de promoció als anuncis de Google.

 

Quin és l’experiment? Ara, fins al 27 de novembre, Google pot servir un format específic d’anunci de promoció de Black Friday quan la gent cerca les següents paraules clau relacionades amb el Black Friday i Cyber ​​Monday i les seves variacions: “ofertes de divendres negres”, “divendres negre <nombre de producte> ofertes”, ” vespre negre <empresa nom> ofertes “i les seves variants.

 

Els anuncis es promocionen mitjançant extensions de promoció, que es van estrenar al llarg d’aquest període l’any passat.

 

El bloc d’anuncis, com l’exemple següent, es mostrarà a la part superior dels resultats de la cerca per als usuaris que parlen anglès. Els usuaris veuran una llista d’ofertes que enllacen amb el lloc web de cada minorista.

 

Com participar. És bastant fàcil accedir a aquest experiment. El que és menys fàcil és garantir que la promoció es mostrarà a la llista. Realment hi ha només dos passos per començar.

 

Primer, afegiu extensions de promoció sota les etiquetes Black Friday o Cyber ​​Monday a la interfície d’anuncis de Google. A continuació, creeu grups d’anuncis per orientar les paraules clau Black Friday o Cyber ​​Monday que figuren a dalt i incloure la còpia de l’anunci rellevant.

 

Per què importa? Google diu que el 100 per cent de les recerques del “Divendres Negre” va ser  entre el 19 de novembre (diumenge) i el 25 (dissabte després del Divendres Negre) l’any passat. Aquest experiment podria ajudar els nous clients potencials a descobrir la seva marca i oferir-los en els dies altament competitius que precedeixen a Thanksgiving quan els consumidors comencin a buscar ofertes.

Judith sauch experta en seo barcelona i marketing digital

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!