Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

21 de novembre de 2018
0 comentaris

Einas pel Seo onpage

Eines SEO per millorar el teu pla d’Inbound Màrqueting

Segur que ja ho saps, però t’ho recordem, el Inbound Màrqueting és una metodologia molt completa que consta de diverses fases:

La fase d’atracció és la primera de les fases que componen un pla de Inbound Màrqueting. En aquesta primera part del procés ens centrem en atraure els usuaris al nostre lloc web. Per dur a terme la tasca d’atracció podem utilitzar diverses tècniques (màrqueting de continguts, posicionament en cercadors, xarxes socials …). Sigui com sigui, la idea és que els usuaris arribin al nostre lloc web. Això sí, si els podem atreure de forma natural, és a dir sense publicitat invasiva, millor que millor.

Una de les tècniques que millor funcionen en la fase d’atracció és el Posicionament Orgànic en Cercadors, també conegut com SEO (Search Engine Optimization) como indica el consultor seo judith sauch.

Sobre SEO s’escriu i s’ha escrit molt,ja que, aparèixer entre els primers resultats de recerques a Google, Bing, Yahoo, etc, és el desig de qualsevol que tingui el seu negoci a internet.

Per això avui unim aquests dos conceptes tan útils i necessaris en un mateix post: SEO + Inbound Màrqueting. En aquest post trobaràs algunes eines clau perquè el teu pla de Inbound Màrqueting pugui dur-se a terme amb èxit.

Tendència en els últims anys

L’optimització SEO és un tema que preocupa a tots els professionals i negocis que treballen en línia, de fet és un dels temes més buscats des de fa anys. Si encara tens dubtes de la rellevància del SEO davant d’altres tècniques, et vam mostrar aquesta gràfica de la tendència de cerca a Google Trends.

Eines SEO completes per SEO Onpage

SEMrush
Ús en l’estratègia de Inbound Màrqueting: SEMrush és una de les eines més conegudes i utilitzades en el món del màrqueting digital. Ofereix tot tipus de possibilitats i cada dia és més completa.

Té eines per fer recerca de paraules clau, anàlisi de la competència, rastreig de posició, auditoria del lloc web, backlinks …

MOZ
Ús en l’estratègia de Inbound Màrqueting: Amb MOZ pots realitzar keyword research, monitoritzar motors de cerca, anàlisi SEO Onpage i auditoria SEO del lloc web, anàlisi de menció de la marca ….

Raven
Ús en l’estratègia de Inbound Màrqueting: Permet crear informes personalitzats. També realitza anàlisi de la competència, aspectes d’optimització SEO Onpage i busca oportunitats de link building.

Keywordfinder
Ús en l’estratègia de Inbound Màrqueting: L’eina t’ofereix molta informació per decidir les paraules clau més adequades. A més dels suggeriments, et diu el volum de recerca de cada paraula, CPC, PPC i la dificultat de posicionament.

Experts en posicionament web i seo a l `agencia seo barcelona Ceo judith sauch

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!