Keyword Planner: planificador de palabras

Keyword Planner és el nou planificador de paraules clau llançat per Google. Les paraules clau són important per a la creació de contingut d’un lloc web, ja que per mitjà de les mateixes els usuaris tindran accés a les nostres publicacions.

Alguna persona, en realitzar una recerca a Google, utilitza certes paraules perquè el cercador llanci els resultats que es trobin relacionats al seu tema d’interès, aquestes són les paraules clau, les mateixes decideixen quan mostrar la teva pàgina web i a qui.

Pel mateix, és important comptar amb una bona eina, un planificador de paraules clau que sigui d’utilitat perquè el teu contingut aconsegueixi ser visualitzat per la major quantitat de públic possible.

El planificador de paraules clau de Google (Keyword Planner) és una eina completament gratuïta que aconsegueix combinar la funcionalitat de l’eina més antiga de paraules clau més l’estimador de trànsit, a més, es troba dissenyada de manera especial perquè pugui fer més simple la creació d’alguna campanya de Google Adwords.

¿Com usar aquest planificador de paraules clau de Google?

És molt senzill utilitzar Keyword Planner de Google per trobar keywords.

1. Cal ingressar a Adrwords o registrar un compte, per això has d’ingressar a https://adwords.google.es

2. Dirigeix-te a “eines i anàlisi” i dóna clic sobre “planificador de paraules clau”

3. S’obrirà unes opcions amb el títol ¿què voleu fer? On apareixeran quatre opcions, en aquest moment has de triar el tipus de cerca que et resulti més convenient. En general podríem dir que les utilitzades amb major regularitat són la primera (buscar noves idees per paraules clau i grups d’anuncis) i la segona opció (obtenir el volum de cerques d’una llista de paraules clau o incloure-les en grups d’anunci).

4. Utilitza l’eina per a la recerca de noves idees per a paraules clau. Al moment de triar aquesta opció trobaràs un formulari, el qual has d’omplir d’acord a les teves necessitats.

5. Facilita el teu producte o el teu servei. Has d’introduir a l’eina una o més paraules, de les quals vulguis conèixer el volum de recerca, o trobar les variants possibles. Per exemple “carros de segona mà” o “lampista d’urgència” … Quan ja hagis utilitzat amb freqüència aquesta eina, o si ja tenies cert temps usant Keyword Tool, notaràs que hi ha paraules clau que poc es troben en els suggeriments.

6. Pàgina de destinació: Opció interessant per analitzar les paraules clau que intenten posicionar els teus competidors.

Font:https://mentedigital.es/agencia-seo-barcelona/

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *