Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

5 de novembre de 2018
0 comentaris

Estratègia SEO: lloc web

Quan es té un lloc web l’optimització dels motors de recerca és una de les tasques principals per garantir l’èxit, però, no és una cosa tan senzilla com pot semblar. Molt possiblement, el màrqueting de correu electrònic, o el màrqueting de pagament per clic, sigui més directe i més senzill. Però cap estratègia altern pot ajudar a tenir lleialtats en un termini llarg de temps, i una reputació i consciència de marca segura, com la que pot oferir una estratègia SEO ben creada i implementada.

Encara que bé es pot prendre una mica de temps la visualització dels resultats, una estratègia SEO ben orientada li assegurarà l’atracció de visites d’usuaris orgànics al seu lloc web, a més que ofereix un ajut en millorar les taxes de conversió i, en conseqüència, els ingressos econòmics.

Lloc web: pàgina de destinació

Els especialistes en SEO s’encarreguen de l’optimització del lloc web perquè el mateix rebi una millor classificació en els diferents motors de cerca, entre els quals ressalta Google, com el cercador popular. D’una manera molt semblant, també es poden optimitzar les pàgines de destinació, aquesta acció repercutirà, de manera positiva, en la classificació per al posicionament web.

Per estar clars en el tema, hem de saber que una pàgina de destinació, en SEO, és una pàgina web a la qual un usuari pot arribar. Però és una pàgina totalment independent. Pot presentar-se com una pàgina d’inici per a la generació de leads, o una pàgina que sigui d’accés directe, per tal de redirigir l’usuari a al lloc. Aquest tipus de pàgines representa una ajuda per al comercialitzador al moment de fer un negoci o oferir unes quantes ofertes especials als seus consumidors.

Les pàgines de destinació són la carta de presentació, i hem de recordar que la primera impressió pot ser l’última. Les pàgines de destinació poden ser d’ajuda perquè els clients prenguin una decisió, l’objectiu més important del web, és que el consumidor pugui trobar el producte que es troba buscant. Si el lloc compta amb molta informació, el client pot perdre-hi. Una pàgina de destinació és capaç de dirigir l’usuari de manera directa cap el que desitja, i el client no va a presentar la confusió que pot generar la presència de moltes opcions.

Aquest tipus de pàgines, ofereix una interacció més directa amb els clients, millorant la seva experiència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!