Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

28 d'octubre de 2018
0 comentaris

Les tendencies en Marketing digital pel 2019

Les tendències de màrqueting digital per al 2019

2018 ha estat un any de millores i aprofitament de les tendències dels mitjans socials de 2017. Fins ara, hem vist un augment continu en la realitat augmentada, el contingut de vídeo i el màrqueting influent.

 

És probable que vegem més i més publicacions online  incorporin veu i publiquin contingut d’àudio en aquests dispositius.

A més, esperem veure més anuncis en aquestes plataformes; després de tot, les publicacions han de monetitzar el contingut. Amazon, Google i Apple poden molt bé llançar les seves pròpies plataformes de publicitat per això, facilitant a les empreses la compra i venda d’espais publicitaris.

Les xarxes socials s’han d’integrar més profundament en altres serveis

Les companyies de mitjans socials continuaran integrant els seus serveis en aplicacions de tercers. Per exemple, com Facebook i Google + que permeten als usuaris registrar-se a serveis de tercers amb els seus comptes i compartir dades amb serveis de tercers.

Esperem que aquesta tendència continuï i que les plataformes socials s’integrin encara més amb altres serveis. Les aplicacions de xarxes socials poden començar a compartir més dades d’usuaris amb les seves audiències i crear una experiència més fluida en aplicacions de tercers. Això ajuda a les empreses de xarxes socials a conservar el seu domini, obtenir més informació sobre els usuaris i proporcionar millors serveis per a llocs web i aplicacions més petits.

Internet es posarà al dia amb la televisió

Les investigacions mostren que Internet arribarà a la televisió en 2019 en termes d’hores vistes. Segons l’estudi, les persones passaran 2.6 hores al dia online i 2.7 hores al dia veient vídeos en 2019. Es gastaran 45 minuts del temps d’Internet d’una persona mitjana mirant vídeos mòbils.

A causa d’això, pensem que les companyies gastaran menys diners en anuncis de televisió i més diners en vídeos web, xarxes socials i anuncis web en l’Any Nou.

Els chatbots es convertiran en una cosa normal

Esperem que els chatbots segueixin creixent en 2019, i és probable que es vegin més “normals” als ulls dels consumidors. En altres paraules: la novetat s’esvairà però els veurem cada vegada més generalitzats i utilitzables.

Per 2019, esperem que els chatbots siguin el primer lloc on algú va a demanar menjar a domicili, triar un pla de pagament per mòbil o fins i tot reservar una habitació en un hotel. Els chatbots permeten als usuaris fer tot això sense la molèstia de descarregar una aplicació nativa.

Les dades diuen que els chatbots també dominaran. Segons un estudi de LivePerson, només el 19% de les 5,000 persones enquestades tenien una percepció negativa dels chatbots. A més, el 33% tenia una opinió positiva i el 48% era indiferent mentre els seus problemes es resolguessin.

El vídeo en viu seguirà creixent

No és cap secret que els serveis de vídeo en viu de Facebook, Instagram i Youtube van fer boom en 2016, 2017 i 2018. De fet, el 2016, més del 80% dels usuaris d’Internet van veure més vídeos en viu que l’any anterior , probablement a causa del augment de més Serveis de streaming moderns.

Experts en reds sociales i seo a l`agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!