Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

25 d'octubre de 2018
0 comentaris

L’últim sobre les pàgines mòbils accelerades

Durant la sessió realitzada en el SMX West a San José Califòrnia, es va tractar el tema de les Pàgines Mòbils Accelerades (AMP, sigles en anglès) anomenada AMP: Do or Die? Que es tradueix en AMP: ¿Fes algo o Mor? Que vol dir o es tradueix en que has de començar, com a propietari d’un lloc web que vol ser vist en dispositius mòbils, a treballar i implementar aquest projecte en el teu negoci online, específicament a la teva pàgina web.

AMP, per als que encara no el coneixen, és un projecte creat pel gegant de les recerques, Google, per tal de millorar l’experiència dels usuaris que busquen informació des dels seus dispositius mòbils, aquest mètode permet que els llocs web millorin el seu rendiment per brindar una millor experiència en velocitat de càrrega als usuaris.

L’esdeveniment va ser dut a terme per representants de Google que van desglossar el tema en tres presentacions formals, després van realitzar una conversa informal a on seguidament Cheney Tsai, representant de Google es va unir al staff de presentadors a respondre les inquietuds dels assistents. El primer a presentar va ser Dave McAnaly qui va realitzar la presentació titulada AMP: ser un evangelista i un realista.

Dave desenvolupament tres aspectes de les AMP explicant com ajudar al contingut que carregui ràpidament, a reduir l’abandonament i el desordre en les pàgines web. També va recomanar que a l’hora de mudar un lloc web amb AMP es faci de mica en mica i no es migri del tot, que siguin a passos de beu. Expresso que el canvi a aquest projecte va generar un increment del 10% en tràfic orgànic.

Convido a les persones a realitzar proves amb llocs web lents i que després d’aplicar AMP veiessin els canvis radicals..

Pete Dainty durant l’esdeveniment de Pàgines Mòbils Accelerades (AMP)

Pete Dainty, Cap Global de SEO a eBay presenta Lliçons apreses implementant AMP a eBay i durant la seva ponència va expressar les dificultats trobades i que s’ha de tenir un compromís perquè AMP sigui un èxit en el seu projecte personal. També explica que una de les dificultats era romandre en l’ecosistema de Google deixant que aquest segueixi controlant els elements de UX.

Altres punts detallats per Peter , es va basar en que el pressupost de rastreig es pot consumir a causa de la complexitat de les pàgines mòbils accelerades. Destaco la importància de personalitzar el paquet d’anàlisi per obtenir una millor lectura del mateix

Font del article:agencia seo barcelona 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!