5 consells per millorar el posicionament SEO local de baixa competència

El posicionament web o SEO és una de les estratègies més importants a l’hora de tenir bons resultats en màrqueting en línia. El posicionament en cercadors o també és freqüent cridar pel seu títol en anglès SEO que vol dir motor de cerca Optimization, és l’optimització de motors de recerca, aquest és el procés de millorar la visibilitat d’un lloc web en els resultats orgànics dels diferents cercadors (Google, Yahoo, …), llavors el SEO o posicionament orgànic es tracta d’optimitzar el teu lloc web per als cercadors a través de tècniques i estudis de paraules clau i desenvolupament de continguts de valor per als usuaris i possibles clients.

Llavors podem entendre més clarament al SEO com l’optimització de contingut de qualitat perquè els motors de recerca de les diferents plataformes existents (Google, Yahoo, Bing, etc.) et aconsegueixin d’una manera més fàcil quan un usuari necessiti trobar informació referent al sector comercial de la teva empresa, serveis que prestis o algun post que has elaborat i publicat.

Aquestes tècniques d’optimització de cerca es centren més en Google, ja que aquest rep entre el 90 i el 96% de les recerques mensuals que es realitzen en l’internet, però en aquest article volem saber el com millorar el SEO local, el qual es veu des d’un punt de vista molt genèric.

El SEO local es pot definir com el conjunt de tècniques dirigides a augmentar la visibilitat d’un lloc web en les recerques d’informació rellevant per als usuaris en funció de la ubicació geogràfica actual dels mateixos, l’implementar aquest tipus d’estratègia és molt beneficiària per nostre empresa o botiga, ja que potenciar aquesta faceta localista en la nostra tècnica de visibilitat, ens pot aportar un plus i afavorir-nos competitivament. És per això que és molt important treballar el posicionament SEO local del nostre negoci. En aquest post es donaran cinc consells per millorar el posicionament SEO local de baixa competència, així podrem millorar el posicionament del nostre lloc web contra altres escazas Web amb bones estratègies de SEO.

1- Inclou el teu localització

Aquest és un pas molt fonamental en la pràctica de SEO local com aconsella el consultor seo judith sauch, sempre cal saber si has inclòs la localització del teu negoci a la teva pàgina web. Si la vols posicionar la botiga o negoci a nivell local o una àrea en específic, has de començar per aquí. Alguns dels llocs en què no has d’oblidar d’afegir l’adreça del teu negoci són: a l’etiqueta del títol que nomena a la teva pàgina web, a les metadescripciones, que la URL del teu lloc web contingui la teva ciutat o província en ella, en els continguts del teu lloc, a més dels títols d’imatges i descripcions; aquestes són unes de les maneres més rellevants a l’hora d’incloure la ubicació del teu lloc web i aconsegueix un millor SEO local, però cal fer-ho estructuradament i amb coherència.

2- Crear un perfil a Google Business

Google Bussines és un dels tants serveis gratuïts que ofereix el gegant dels cercadors i reeixit Google, com a funció important d’aquesta es troba que ens permet registrar el nostre negoci i identificar-lo com una empresa ia tenir una empresa registrada a l’organisme que correspongui en cada país. En aquesta eina podem afegir informació per als clients o usuaris de Google com: l’adreça, horari, telèfon, com arribar-hi. Perquè així puguis situar el teu negoci al mapa Google, d’aquesta manera les persones sabran on està la teva empresa i podran veure les indicacions per arribar-hi. I un cop creat aquest perfil comprovar que el teu negoci està correctament ubicat al mapa, triar les categories més oportunes i adequades a la funció i temàtica del teu negoci i que totes les dades aportades siguin correctes.

3- Les Paraules Clau (keywords)

Per als negocis locals, aquests són bastant òptims per a la utilització de keywords en el seu domini o fins i tot en la seva marca. Així tinguis el negoci que tinguis mai oblidis incloure la vostra ubicació en alguns punts i textos de la teva web. Tant si es gimnasos, botigues, etc, Les visites que es convertiran en possibles clients, seran de la teva ciutat i per tant, has d’incloure la teva ciutat al costat de les paraules clau. Per fer seo local per a la keyword has d’especificar el lloc juntament amb ella, per exemple Perruqueria a Madrid (o la localitat en la qual vulguis posicionar) i els seus altres formes com la de Perruqueria Madrid, Perruqueria per Madrid, etc. Per conèixer aquestes paraules claus pots fer servir les eines disponibles com Google Adwords, Keyword Shitter, Semrus, Keyword Tool.

4- Linkbuilding

El linkbuilding és important en el SEO local, ja que aquests són accions destinades a augmentar el nombre i la qualitat dels enllaços entrants a una pàgina web i augmentar els rànquings en els motors de cerca d’aquest lloc. Aquesta generació d’enllaços entrants pot combinar autoritat i antiguitat parell

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *