El posicionament SEO

Com sabem molt bé, la presència a l’internet és fonamental per a qualsevol empresa, marca o indústria. Aquest mitjà s’ha convertit en la principal via per arribar a clients potencials i fer contacte amb el públic objectiu.

No obstant això, no és tan senzill com crear una pàgina o lloc web i, per art de màgia, començar a veure resultats satisfactoris i ingrés econòmic. El posicionament SEO és un factor que, tota persona interessada en emprendre per mitjà de l’internet, ha de manejar i conèixer.

El posicionament SEO no és més que el lloc ocupat per l’esmentat lloc o pàgina web en els resultats d’un motor de cerca. En parlar de motors de cerca, el resaltante és Google. Google determina el posicionament SEO analitzant diversos aspectes de cada pàgina i li brinda prioritat a aquelles que consideri rellevants.

Posicionament SEO en la indústria turística

En el moment de parlar de posicionament SEO, automàticament ens ve al cap un sense nombre d’estratègies, pautes o consells per millorar-lo, i encara que molts són de manera general, hi ha certes pràctiques dissenyades i destinades a cobrir les necessitats d’un sector en específic, analitzant la competitivitat dins del web, el que fa la competència, etc.

Com és el cas de la indústria turística, el SEO turístic ha d’analitzar altres factors com, per exemple:

1-El centre: el lloc destí (fent especial èmfasi en la paraula destí). Es pot afirmar que gairebé totes les recerques que tenen relació amb algun viatge, contenen un destí en particular. Es considera que per figurar a Google s’han de realitzar keywords genèric, per exemple “posades amb tot inclòs” o “vols econòmics”, però s’ha de tenir present que el valor real del SEO és la capacitat que posseeix per enviar a usuaris al que realment els interessa trobar, i la destinació sempre ha de ser figuratiu.

2-La rellevància com a estratègia de contingut: Els motors de cerca li atorguen especial prioritat a les pàgines que són actualitzades freqüentment, amb un contingut de qualitat i rellevància.

3-SEO extern: enllaços i senyals socials. S’ha d’analitzar l’estratègia de SEO que tindrà lloc fora de la pàgina web. Els backlinks llancen mètriques que influeixen en gran mesura en la classificació d’un lloc web, i en referència al rànquing, les mètriques socials juguen un paper protagonista. Per la qual cosa és necessari realitzar un treball en conjunt de diferents sectors.

4-Mediació de trànsit: Rastrejar i mesurar els esforços SEO.

Font:consultor seo judith sauch

 

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *