L’estratègia SEO

Ens trobem en l’era de la tecnologia, l’internet s’ha convertit en part fonamental de les nostres vides, tant personal com professionalment. Per la qual cosa, per mantenir funcionant qualsevol empresa o marca, s’ha fet indispensable fer presència en el món online. Una empresa no només busca aparèixer de manera cibernètica, el posseir una pàgina o lloc web persegueix diversos objectius, entre aquests, augmentar i impulsar les vendes. No obstant això, l’internet té les seves regles, i si es vol treure profit d’aquesta eina que tanta ajuda pot oferir, cal conèixer el seu funcionament i guanyar “popularitat”. Entre tots els factors que s’han d’analitzar, trobem el SEO, el posicionament dins dels motors de cerca, una estratègia SEO és summament important si ens enfoquem en la quantitat de visites que vols rebre en el teu lloc web, i hi ha múltiples consells, eines i pràctiques que els professionals afegeixen a l’estratègia SEO d’una empresa.

Obtenir l’atenció i fidelització d’un públic és una de les tasques amb més complicacions per a una marca o empresa, però, tot comença per un objectiu més important i més difícil: ampliar el públic potencial. Aquí es torna important l’estratègia SEO. Les paraules clau que triem per descriure la marca o empresa poden determinar en gran mesura el futur comercial.

Pautes per a l’estratègia SEO

Considerant l’important que té el posicionament dins dels motors de cerca, et presentaré algunes pràctiques que pots desitjar incloure dins la teva estratègia SEO:

1- Establir els nous targets: Cal fer un debat d’idees, analitzant les característiques i gustos del nou públic al qual volem dirigir-nos: joves, dones, homes, adults grans, població rural, població urbana, els nivells acadèmics, costums culturals i relació amb la tecnologia … és un cúmul d’informació el que marcarà les pautes per a l’elecció de paraules clau i l’estratègia que ens haguem de plantejar seguir.

2- Identificar els temes clau: És important saber quines són les keywords que causen més interès en el nostre públic. D’aquesta manera, es farà més senzill dirigir les publicacions al trànsit que resultin d’interès i rellevància. Hi ha eines gratuïtes que ens faciliten aquesta tasca, com Google Trends.

3- Continguts creats a mida: El contingut publicat a la pàgina web és, sens dubte, molt important. El mateix s’ha d’orientar a les necessitats del nostre públic objectiu, ha d’haver descripcions apropiades, entre d’altres aspectes (títol, subtítol, URL, imatges, text …)

Font de la notícia:agencia seo barcelona 

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *