Importància de l’assessoria SEO


Els professionals del màrqueting consideren al SEO com una tasca fonamental, un factor determinant de l’èxit que pugui tenir la pàgina web d’una marca o empresa, i de com repercuteix ella dins del mercat, les vendes i els objectius assolits. Primerament, cal reconèixer que quan parlem de SEO, ens referim al posicionament que ocupa la nostra pàgina o lloc web dins dels motors de cerca, com Google (sent aquest el més popular). És a dir, si implementem una bona estratègia SEO, aconseguirem ocupar un dels primers llocs quan algun usuari realitzi una recerca relacionada amb el nostre contingut publicat a la web. Sent això una cosa tan important dins del màrqueting digital, es torna regular la necessitat d’una assessoria SEO.

L’assessoria SEO ha de proporcionar els factors principals que Google considera d’importància, per exemple: tags Schema, estructura de l’adreça URL, les tècniques per al control d’indexació, passos per generar de manera automàtica tags, title i meta-descripcions, disseny de la web, registres, entre d’altres aspectes.

Raons per a acudir a una assessoria SEO

Igualment, quan vam acudir a una assessoria SEO busquem que l’equip ens proporcioni estudis de demandes, d’aquesta manera es podrà avaluar la manera en la qual les persones o usuaris busquen els articles oferts per la botiga en línia a Google, prenent com a base la informació llançada per això, es pot recomanar modificacions per a les descripcions o títols dels articles o productes.

Per què vam acudir a una assessoria SEO? És senzill, el que busquem és coneixement suficient per augmentar el nostre trànsit orgànic, és a dir, la quantitat d’usuaris que accedeixen a la pàgina web a través del cercador. Es considera que el trànsit orgànic representa una de les fonts principals que genera leads en un comerç electrònic establert. Es diu que, aproximadament un 60% dels usuaris ignoren completament els anuncis oferts per Google, i fan clic de manera directa en els resultats que es troben sota.

S’ha de tenir present que per aconseguir el nombre de trànsit que desitgem, s’han de tenir present una sèrie de pràctiques i accions, les quals necessiten inversió i temps, pel mateix, l’assessoria SEO ha de ser adequada, de qualitat, per evitar inversions infructuoses Una de les característiques a considerar és l’originalitat, el com se li informa a Google que el nostre producte ofereix alguna cosa més, a més de la informació usual trobada en qualsevol altre lloc web. Són múltiples els importants aspectes a considerar.
Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *