Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

15 d'octubre de 2018
0 comentaris

Què és el Black Hat o Barret Negre?

Tota persona relacionada amb el màrqueting digital ha de tenir coneixements, almenys generals, sobre SEO i posicionament web. Fer servir aquesta informació és necessària per entendre el que és el Black Hat.

El Black Hat, també conegut com barret negre (en espanyol), és un terme utilitzat pels hackers per classificar-se entre ells. I quan parlem de hackers, els podem trobar en diferents tonalitats, els de barret blanc, els de barret gris i els de barret negre … inclusivament hi d’altres tons, com de barret blau, per exemple. Però d’aquests no és dels quals parlarem.

Les tècniques que fan servir els hackers de barret blanc i gris sempre posseeixen bones intencions. D’altra banda, les pràctiques de Black Hat, posseeixen una ètica dubtosa per als motors de cerca, ja que les mateixes fan servir estratègies antinaturals que busquen forçar una millora del posicionament de determinada pàgina.

9 activitats de Black Hat

Per entendre-ho millor, vull esmentar-10 pràctiques de Black Hat molt utilitzades:

1. Popularitat artificial.
2. Exagerar ús de paraules clau.
3. Text ocult.
4. Redireccions 301.
5. Enllaços ocults.
6. Cloaking.
7. Portes del darrere o Black doors.
8. Provocar un contingut ocult.
9. Page hijacking.

Aquestes pràctiques poden ser utilitzades en benefici propi, per tal de millorar el nostre posicionament web, però també es poden redirigir, i usar-les amb l’objectiu d’afectar negativament la nostra competència.

No és aconsellable utilitzar aquests mètodes per buscar una bona posició dins dels resultats llançats en els motors de cerca, especialment si no posseeixes el coneixement suficient per manejar-les, ja poden atreure repercussions severes per al nostre lloc o pàgina web.

L’ideal, és establir una estratègia SEO honesta i neta, buscant aconseguir un dels primers llocs en els resultats a través de l’optimització del nostre contingut, estructura i altres activitats que no siguin considerades poc ètiques.

Cal entendre el funcionament de Google, o de qualsevol altre motor de cerca, quan parlem del posicionament web. I sabem que l’ideal és mantenir-lo com un amic, un aliat que et permet acostar-te a un públic ampli. Si veiem a Google com un enemic al qual “trampejar” se’ns pot capgirar la moneda i, com a mínim, no aconseguirem els nostres objectius de posicionament.

Font del article : agencia seo barcelonaagencia marketing online barcelona CEO Judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!