Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 d'octubre de 2018
0 comentaris

SEO: posicionament orgànic

Si tens o estàs pensant començar amb un projecte online, i per “projecte online” pretenc referir-me a un canal de YouTube, un Bloc, una botiga en línia … en fi, un web, segurament et preguntaràs de quina manera pots aconseguir visites, impulsar el trànsit del teu lloc.

Doncs, el gran avantatge de l’Internet és que et permet arribar a un públic ampli, que el teu contingut sigui vist per masses nombroses. Doncs bé, quan d’parlem d’aquest tema, no puc evitar esmentar el posicionament orgànic.

El posicionament orgànic (SEO), és la clau, al meu parer, que et garanteix aconseguir un nombre ampli de visites. Però primer, hem d’establir diversos termes, quan parlem de trànsit orgànic, ens referim a les entrades d’usuaris que arriben a la nostra web a través dels motors de cerca, la visibilitat del nostre lloc web en els resultats de cerca, és el factor que determina l’impuls del nostre trànsit. Per aconseguir un bon posicionament orgànic, ocupar un dels primers llocs en els resultats llançats pels motors, implementem diverses tècniques, i tot això ho englobem en la nostra estratègia SEO, estratègia de posicionament SEO, estratègia de posicionament web, o estratègia de posicionament orgànic .

Aspectes a considerar per millorar el posicionament orgànic segons una agencia seo barcelona

Poder comptar amb un nombre gran de visites gratuïtes no és una tasca precisament fàcil d’aconseguir, però és la millor opció, sobretot si et trobes començant el projecte en línia. No obstant això, et presentaré altres opcions per aconseguir més trànsit:

1. Per accessos d’altres webs (el que anomenem enllaços orgànics).
2. A través de les xarxes socials.
3. Publicitat per pagament (SEM)
4. Per accessos d’altres llocs webs (el que anomenem enllaços patrocinats)
5. Posts patrocinats.
6. Mailing

Aconseguir augmentar el trànsit que presenta la teva pàgina web és una tasca llarga, però possible, necessita treball, dedicació i constància. Alguns consells que t’ajudaran a aconseguir aquest objectiu:

1. Escriure continguts que posseeixin d’entre 300 a 800 paraules en totes les pàgines del lloc web.

2. Crear contingut de temes específics i concrets, tenint en compte la densitat de les paraules clau.

3. Fer una correcta selecció de paraules clau.

4. Aportar contingut valuós, de qualitat i original.

5. Promocionar el contingut a través de les xarxes socials: utilitzar hashtag, grups de Facebook, etc.

6. Promocionar el contingut que oferim en fòrums o llocs relacionats a la temàtica.

7. Comentar i relacionar-nos amb autors d’altres blocs pot atraure visites noves.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!