Google Customer Match i la eina perfecta per augmentar el coneixement de la marca
Crear una campanya o anuncis publicitaris, és una forma molt útil d’arribar a diferents clients, però amb Google Customer Match es la millor forma d’arribar a més persones que s` interconecten entre si a través de xarxes similars, que comparteixen a Google.
A través de llocs web com YouTube, es pot arribar a usuaris relacionats amb els teus clients potencials o més importants, des de Gmail es poden crear anuncis personalitzats, a la recerca de xarxa i Google Shopping pot ajustar funcions de forma personalitzada, depenent dels interessos e informació important sobre els teus clients.
A través d’aquesta eina, es pot compartir informació sobre l’audiència per mitjà de diversos comptes administratius, és a dir, dins de l’univers de clients que utilitzen Google, podeu segmentar aquesta base de dades. La base de dades segmentada es pot obtenir per diferents mitjans com newsletters, oferta, concursos, enquestes o programes de fidelitat.
També es poden crear campanyes publicitàries en funció dels subscriptors de la llista de correus electrònics especificant el seu origen (Gmail, YouTube o Google). La Llista de correu electrònic es pot pujar a través de l’API d’AdWords o del seu propi editor
Ara gestionar la teva audiencia es fa més fàcil i senzill gràcies a aquesta nova eina de Google Customer Match ,en la qual es pot accedir a una gran quantitat de clients que es relacionen amb altres clients als quals els arribarà tota la informació referent a la marca o producte que este donant a conèixer.
A través de similituds entre clients és possible arribar a una gran quantitat de xarxa de persones que combinen afinitats e interesos i faciliten la interconnexió de la informació per poder enviar campanyes publicitàries a grups de persones adequades.
Empresas como LinkedIn i Facebook utilitzen aquest mètode per recomanar productes i serveis entre usuaris que compleixen característiques similars. Google Match Match posseeix una força més potent que aquestes xarxes, ja que arriba més enllà degut a la seva connexió directa amb Google, l’últim motor de recerca.
La àmplia gamma de plataformes que ofereix a Google, fa que arribi a més llocs que altres. El seu ús és més popular i això genera que les campanyes publicitàries arribin ràpidament a més llocs.
Font:agencia seo barcelona de judith sauch
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!