Quan parlem de màrqueting digital, ens referim a tota aquesta publicitat relacionada i feta de manera online, les empreses de telèfons o mòbils intel·ligents li han donat un impressionant impuls al món del màrqueting, on cal estar en una constant transformació i adaptació, perquè el món del màrqueting no quedi obsolet i sigui substituït, tot això a causa de que han sorgit noves eines amb les quals es fa publicitat, noves competències en llocs que no esperàvem, noves maneres i formes de comunicació digital.
El consumidor ha canviat
Abans, es necessitaven intermediaris entre les marques i els consumidors, gràcies a les xarxes socials i les aplicacions del mercat , ara la relació entre la marca i el consumidor és totalment directa, el que ha tornat al client més exigent pero també més dinàmic. Els professionals del màrqueting digital avui en dia i s’enfrenten a un consumidor molt actiu i molt pendent de les marques, tot això gràcies a l’efecte de les xarxes socials que si bé ajuden a crear una relació més propera entre marca i client.
En conclusió, amb els últims estudis realitzats, ha canviat tant l’era del màrqueting digital que ara no podem centrar-nos en el producte, sinó en les necessitats de l’usuari o potencial client que ens interessa que ens comprengui.
Ara no és tan important realitzar la millor publicitat , sinó que és més atractiu el fet que es creïn històries basades en el producte que anem a oferir, històries que es relacionen amb les marques i que podem incloure en les xarxes socials que marca nostra va a desenvolupar.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!