Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

24 de setembre de 2018
0 comentaris

Aspectes importants de l’estratègia SEO per aplicar en una campanya de contingut

En aquest article et donarem alguna estratègia SEO perquè posis en pràctica, i d’aquesta manera la teva campanya de contingut funcioni sense problemes i doni suport els seus esforços de classificació. Tot això basant-se en l’article realitzat pel col·laborador Paddy Moogan en el qual comparteix una llista de verificació d’elements clau en la pàgina.

Primerament cal que hagis triat l’execució correcta per a la teva campanya de construcció d’enllaços i preparar-se per llançar-la, i de la mateixa manera no pots oblidar l’optimització de motors de cerca (SEO).

És per això, que et donarem una llista de verificació dels elements clau i estratègia SEO perquè la seva campanya de contingut s’executa sense problemes i sigui compatible amb els seus esforços de classificació.

Estratègia SEO que has de prendre en compte per a la teva campanya de contingut

 Títols de pàgina

Si potser et pot semblar una cosa molt bàsic, però això és clau per a l’impuls de la teva campanya. El títol d’una pàgina s’ha de definir manualment ja que no s’està utilitzant una plantilla.

 Metadescripció

Has prendre el temps necessari per a escriure una meta descripció clara, precisa, que cridi molt l’atenció dels consumidors i que reflecteixi el teu contingut.

 Imatges i text

Si es troba produint un gràfic estàtic que conté gran quantitat de text, consideri la possibilitat de crear una pàgina HTML estàndard que sigui compatible amb imatges i icones en lloc d’un gràfic llarg.

 Enllaços interns

Això és un altre aspecte que és de gran importància ja que en general sol oblidar-se. De la mateixa manera és important que sàpigues que hi ha dos tipus d’enllaços interns en els quals has de pensar quan es tracta d’optimitzar el contingut a la pàgina.

 Etiquetes canòniques

No comptar amb etiquetes canòniques no és res greu, però és important verificar si estan disponibles, si es fan servir correctament i si apunten a la URL correcta. Pren això molt en compte ja que hi ha qui no li donen la importància necessària.

 Imatges

En aquest aspecte és fonamental l’optimització ja que si tindrà alguns elements visuals forts, incloses imatges i icones personalitzats, això pot alentir les seves pàgines i afegir una gran quantitat d’imatges a la pàgina.

 Seguiment i mesurament

Aquesta és una de les estratègies més important i que es necessita de manera absoluta, ja que a través d’ell podràs observar l’èxit del teu contingut.

font:agencia seo barcelona mentedigital

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!