En aquest article et donarem alguna estratègia SEO perquè posis en pràctica, i d’aquesta manera la teva campanya de contingut funcioni sense problemes i doni suport els seus esforços de classificació. Tot això basant-se en l’article realitzat pel col·laborador Paddy Moogan en el qual comparteix una llista de verificació d’elements clau en la pàgina.
Primerament cal que hagis triat l’execució correcta per a la teva campanya de construcció d’enllaços i preparar-se per llançar-la, i de la mateixa manera no pots oblidar l’optimització de motors de cerca (SEO).
És per això, que et donarem una llista de verificació dels elements clau i estratègia SEO perquè la seva campanya de contingut s’executa sense problemes i sigui compatible amb els seus esforços de classificació.
Estratègia SEO que has de prendre en compte per a la teva campanya de contingut
Títols de pàgina
Si potser et pot semblar una cosa molt bàsic, però això és clau per a l’impuls de la teva campanya. El títol d’una pàgina s’ha de definir manualment ja que no s’està utilitzant una plantilla.
Metadescripció
Has prendre el temps necessari per a escriure una meta descripció clara, precisa, que cridi molt l’atenció dels consumidors i que reflecteixi el teu contingut.
Imatges i text
Si es troba produint un gràfic estàtic que conté gran quantitat de text, consideri la possibilitat de crear una pàgina HTML estàndard que sigui compatible amb imatges i icones en lloc d’un gràfic llarg.
Enllaços interns
Això és un altre aspecte que és de gran importància ja que en general sol oblidar-se. De la mateixa manera és important que sàpigues que hi ha dos tipus d’enllaços interns en els quals has de pensar quan es tracta d’optimitzar el contingut a la pàgina.
Etiquetes canòniques
No comptar amb etiquetes canòniques no és res greu, però és important verificar si estan disponibles, si es fan servir correctament i si apunten a la URL correcta. Pren això molt en compte ja que hi ha qui no li donen la importància necessària.
Imatges
En aquest aspecte és fonamental l’optimització ja que si tindrà alguns elements visuals forts, incloses imatges i icones personalitzats, això pot alentir les seves pàgines i afegir una gran quantitat d’imatges a la pàgina.
Seguiment i mesurament
Aquesta és una de les estratègies més important i que es necessita de manera absoluta, ja que a través d’ell podràs observar l’èxit del teu contingut.
font:agencia seo barcelona mentedigital
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!