La construcció intel·ligent d’enllaços interns i el SEO

La construcció intel·ligent d’enllaços interns i el SEO dirigit, poden tenir un impacte significatiu.

L’any 2016 un colaborador consultor seo molt famós, va escriure un article sobre l’optimització de les estructures d’enllaços interns. En aquest article, parlo sobre una varietat de problemes, des del PageRank i el flux de capital dels enllaços fins al text d’ancoratge i més. Aquest article es va escriure ja que el expert va realitzar una auditoria seo a un gran lloc de comerç electrònic .

És per aquest motiu, que si bé ja van passar diversos anys i el lloc ara té un enfocament SEO lleugerament diferent, el propietari li va permetre al col·laborador seo compartir els detalls d’aquesta auditoria, el pla d’optimització SEO que va sorgir d’ella i els resultats .

Van haver 2 recomanacions que el col·laborador li va donar al propietari després que aquest va realitzar la investigació, revisió i auditoria pertinent. Com ho van ser:

1. La navegació: En el moment de la revisió, el lloc no tenia navegació desplegable. Tenir navegació desplegable no s’aplica a tots els llocs, però funciona bé per a molts llocs de comerç electrònic i ho va fer en aquest cas. I és important esmentar en aquest sentit que “Com més enllaços col·loquis en la teva navegació, menys val cap d’això”.

Les pàgines amb productes i categories han de limitar els enllaços que tenen apuntant a les pàgines d’importància.

2. col·locació d’enllaç intel·ligent

Si bé la majoria d’aquestes pàgines ja estan vinculades a la navegació superior, la seva ubicació en una ubicació clau i molt visible a la pàgina principal les configura perquè passin més pes. Així com el contingut en llocs altament visibles té més pes, també ho fan els enllaços.

Recomanacions a tenir en compte en la distribució d’enllaços interns

Hi ha dos elements de pes i distribució dels enllaços interns per tenir sempre en compte.

1. Cada enllaç que afegiu dilueix els enllaços que ja existeixen, consideri limitar les seves enllaços globals a pàgines que necessiten el PageRank i com una forma de proporcionar trànsit. Això limitarà bàsicament els seus enllaços de navegació a aquelles pàgines a les que les persones tendeixen a accedir, la qual cosa és bo per als usuaris i els motors.

2. Els enllaços a llocs altament visibles valen més que els amagats. Google prioritza el contingut que ha d’interactuar i els enllaços són contingut. Proporcioni enllaços a pàgines clau en ubicacions altament visibles en el seu lloc perquè les persones i el PageRank flueixin.

En aquest sentit afirma el col·laborador que amb només aquests simples canvis van crear un impacte significatiu en les classificacions i el tràfic de Trophy Central. I això necessàriament no es deu a res màgic, només a la construcció d’enllaços interns intel·ligents i SEO.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *