Trucs SEO per aparèixer en les recerques per veu de Google

 

La companyia de Google sempre ha buscat la forma de sorprendre al seu públic, i més quan es tracta d’oferir millores en la seva funcionalitat, una de les seves millores més notables i que sens dubte van marcar un abans i un després, va ser la implementació de la eina recerca per veu. Com ja sabem després de google llanço aquesta eina, diversos dispositius la van adoptar amb la finalitat que els seus usuaris poguessin fer cerques senzilles, dins les seves mòbils. Però ara bé, això no només ha quedat allà, ja que també podem aconseguir que la nostra pàgina es posicioni mitjançant SEO i que a més els usuaris puguin utilitzar la cerca per veu per trobar el seu contingut.

Per aquesta raó, et presentem avui alguns trucs SEO, de manera que podràs aconseguir que la teva pàgina es trobi dins de les primeres llocs de cerca, però abans cal que coneguis quines són les eines que necessites per poder adequar la teva pàgina a la recerca per veu.

4 Trucs SEO per adequar la teva web a la recerca per veu

1.- Utilitzar la paraula clau long tail, és a dir, totes aquelles paraules que coincideixin amb la nostra paraula clau central, tot això per evitar que google ens sancioni per utilitzar repetitivament una sèrie de keyword i ens qualifiqui com a correu brossa.

2.- Comprovar la nostra web amb Google Analitcs, així sabem el tràfic de les altres pàgines web, i puguem utilitzar una paraula clau que realment ens porti resultats en la recerca per veu.

3.- És important que al moment d’utilitzar la recerca per veu, el contingut de la web es mostri com un fragment destacat, perquè li pugui aparèixer als usuaris la teva pàgina com una de les millors dins dels cercadors.

4.- Com sabem la majoria dels usuaris ara utilitzen els seus dispositius mòbils per navegar a la web, de manera que has de fer que la teva pàgina està adaptada al disseny dels cel·lulars.

 Trucs SEO per millorar posicionament web

– Si el teu lloc web pertany a alguna empresa, comprova que els aquest es trobi a Google Locals.

– En la mesura dels possible tracta d’escriure els títols dels teus articles o l’interior el text, en forma de pregunta, ja que aquesta la manera que utilitzen els usuaris per cercar.

– En el cas que tinguis un bloc, tria una categoria per a cada un dels post.

– La paraula clau ha d’estar escrita dins de les imatges en el text alternatiu.

font:judith sauch experta en seo local ( seo barcelona) i reds socials.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *