Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

8 de setembre de 2018
0 comentaris

Campanyes de Facebook Ads

 

Crea la teva pròpia campanya Facebook PPC

Si vols que el teu negoci es mogui per les xarxes socials, on podràs aconseguir clients que t’ajudaran a que creixi i es nodreixi, llavors has idear diferents campanyes que s’adaptin a cadascuna de les plataformes, per evitar errors que puguin generar-perdudes. Per això, avui us expliquem com iniciar una campanya Facebook ads,sobretot si és el primer cop que tens contacte amb aquest tipus d’estratègies.

Primer, hem de començar explicant de què es tracta. Una campanya PPC és aquella que es basa en el pagament per clics. És a dir, amb cada persona que faci click a la teva pàgina web, generaràs una quantitat determinada de diners. És molt senzill i es pot aplicar a diferents plataformes, sent ara mateix una de les maneres preferides de les marques per aconseguir trànsit.

Passos per a una bona campanya a Facebook PPC

• Un objectiu clar. A diferència d’una pàgina web convencional, o alguna altra plataforma de xarxa social, a Facebook pots tenir diferents objectius per a aquest tipus de campanya, entre els quals podem destacar: la generació de consciència pel que fa a la marca, com obtenir visites, generar connexió entre el públic i la identitat de la marca, o, simplement trànsit. Mentre abans tinguis en compte els teus objectius principals, millor.

• Selecciona el teu audiència. És important que segmentes teu públic. Probablement no podràs arribar a tothom, i d’això has d’estar conscient. Has seure a analitzar i a seleccionar acuradament a qui anirà dirigida la teva campanya, per així obtenir el major profit possible. Pren-te el temps per conèixer als teus clients.

• La ubicació dels anuncis. Això és fonamental, perquè determinarà com vera la teva audiència els anuncis que col·loques i així veuràs que tan efectiva és la teva campanya. No obstant això, si estàs començant, et recomanem que això ho ajustos automàticament amb l’ajust predissenyat que ve en la xarxa social, per evitar-te més complicacions.

• El pressupost per clic. Has de pensar quin és l’ajust que més et convé. A Facebook pots utilitzar dos tipus de pressupostos: el diari i el de tota una vida. Si estàs començant, el millor que és que et quedis amb el que està predeterminat. D’aquesta manera, podràs adaptar-te i veure com va funcionant.

• Crea anunci. Pensa tot el que ha de tenir una estratègia de màrqueting, evita els errors més comuns i planeja pensant en el teu públic, per poder generar la major quantitat de guanys.
Tenint en compte tot això, podràs crear una bona campanya de Facebook PPC per la teva marca, sense cap problema i començant a viure el creixement del teu negoci.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!