Coneix les claus del vocabulari SEO

Per ser el primer de la web s’ha de dominar el vocabulari SEO

Quan va iniciar el boom del desenvolupament de pàgines web i la gent va evidenciar que es podia obtenir lucres a través d’elles, va sorgir la necessitat de crear estratègies que atraguessin més visitants i per tant augmentar el trànsit en elles; i va ser allà quan els propietaris de llocs web van iniciar tot treball important per posicionar-se entre els més visitats; i va ser d’aquest principi que va néixer la disciplina SEO; que no és més que millorar la visibilitat d’una pàgina web en els cercadors que existeixen.

A partir d’aquest moment moltes persones van començar a especialitzar-se en aquesta professió i en com obtenir el vocabulari SEO correcte per garantir els resultats desitjats.

El vocabulari que s’utilitzi en tots els entorns de les nostres vides té molta importància en el desenvolupament, ja sigui laboralment, personalment o socialment parlant. Si nosaltres no coneixem qual és vocabulari clau que s’ha d’utilitzar per a cada situació específica probablement no tindrem èxit que el que desitgem aconseguir.

A la web són molts els termes, títols o sigles que es poden trobar i que en algunes ocasions pot arribar a semblar una mica difícil de captar o una mica complicat d’entendre; això influeix importantment en la quantitat de visites que es generen per a aquest lloc web. No obstant això hi ha una sèrie de termes que són molt extensos i que molts d’ells els veiem repetitivament i és que d’ells depèn que les pàgines web caiguin en recessió.

Per als desenvolupadors SEO és imprescindible tenir clar i estar actualitzats pel que fa al vocabulari SEO que s’ha de conèixer per aconseguir una bona interpretació, i per obtenir una bona optimització i posicionament d’una web.

Encara que moltes vegades aquests termes resulten una mica complicats, han garantit molt èxit en aquells que fins als moments han aconseguit ser líders en màrqueting i posicionament web.
És important poder conceptualitzar i definir quina és la funció de cada paraula clau i en quin moment és oportú fer-la servir i quin moment no.

La usabilitat, és el terme que se li dóna a l’ús d’un portal web per part dels diferents usuaris. Òbviament un bon SEO ha de saber el significat d’aquest concepte; i bàsicament el concepte rau en el posicionament en cercadors i optimitzar un lloc per sigui rellevant en els motors de cerca.

SEO Black Hat, són les diferents tècniques il·legals que són usades per aconseguir el posicionament. Per la seva banda el Query és la consulta que se li fa a un cercador, per als usuaris és el que es col·loca a la barra de cerca.

Una altra paraula important de conèixer és Keyword, i això no és més que una paraula clau. Així com el Tag, és l’etiqueta que es fa servir i el tagging és etiquetar.

Hi facetada és aquella que es realitza a través de certs filtres pel tipus de contingut; ja sigui text, foto o vídeo. La paraula clau del text àncora, és aquella per mitjà de la qual s’arriba a la pàgina.

La densitat de les paraules claus, això no és més que el nombre de vegades que es repeteix una paraula en comparació amb la resta. Un altre terme popular és el Tagline; que és la línia destacada que explica a què es dedica el portal.

Els shortcuts o millor coneguts com dreceres són els enllaços per arribar primer a llocs que es volen promocionar de manera especial. Així mateix existeixen els URL amigables que són aquelles adreces que deixen veure el seu contingut en el nom.

I com les anteriorment esmentades existeixen una quantitat considerable de paraules que ajuden a generar un millor posicionament a la web.

font:judith sauch experta en posicionamiento web barcelona

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *